WAŻNE PYTANIE

 

WAŻNE PYTANIE (2014-02-02 00:32)

Umowa do mnie jeszcze nie dotarła, w zasadzie złożyłam zamówienie raptem dwa dni temu, ale potrzebuję zmienić dane do umowy. Jak mogę to zrobić? Czy będę musiała rozwiązać umowę, żeby to zrobić? Czy jak pójdę do salonu Orange to będą w stanie mi tam jakoś pomóc?
Byłabym wdzięczna za szybką odpowiedź.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~lily

 

WAŻNE PYTANIE (2014-02-02 06:12)

zmiana danych w ofercie nju z rachunkiem

Swoje dane możesz zmienić logując się do swojego konta na njumobile.pl. Jeśli nie masz jeszcze konta, kliknij w zarejestruj się i załóż je teraz.
Po zalogowaniu się wybierz zakładkę moje konto potem zakładkę mój profil, a następnie moje dane. W zakładce tej możesz:

    zmodyfikować swoje dane oraz dane adresowe
    zmienić swoje hasło do konta njumobile
    zmienić swój superPIN
    zmienić swój adres e-mail
    usunąć konto

Aby zmienić dane, kliknij przycisk zmień przy danych, które chcesz zmodyfikować, wprowadź nowe i zatwierdź zmianę.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~lily

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~lily

 

WAŻNE PYTANIE (2019-03-05 22:03)

to jest odpowiedź na post:

zmiana danych w ofercie nju z rachunkiem

Swoje dane możesz zmienić logując się do swojego konta na njumobile.pl. Jeśli nie masz jeszcze konta, kliknij w zarejestruj się i załóż je teraz.
Po zalogowaniu się wybierz zakładkę moje konto potem zakładkę mój profil, a następnie moje dane. W zakładce tej możesz:

    zmodyfikować swoje dane oraz dane adresowe
    zmienić swoje hasło do konta njumobile
    zmienić swój superPIN
    zmienić swój adres e-mail
    usunąć konto

Aby zmienić dane, kliknij przycisk zmień przy danych, które chcesz zmodyfikować, wprowadź nowe i zatwierdź zmianę.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~plod

 

WAŻNE PYTANIE (2019-06-21 10:19)

to jest odpowiedź na post:

zmiana danych w ofercie nju z rachunkiem

Swoje dane możesz zmienić logując się do swojego konta na njumobile.pl. Jeśli nie masz jeszcze konta, kliknij w zarejestruj się i załóż je teraz.
Po zalogowaniu się wybierz zakładkę moje konto potem zakładkę mój profil, a następnie moje dane. W zakładce tej możesz:

    zmodyfikować swoje dane oraz dane adresowe
    zmienić swoje hasło do konta njumobile
    zmienić swój superPIN
    zmienić swój adres e-mail
    usunąć konto

Aby zmienić dane, kliknij przycisk zmień przy danych, które chcesz zmodyfikować, wprowadź nowe i zatwierdź zmianę.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

WAŻNE PYTANIE (2019-06-21 10:19)

to jest odpowiedź na post:

zmiana danych w ofercie nju z rachunkiem

Swoje dane możesz zmienić logując się do swojego konta na njumobile.pl. Jeśli nie masz jeszcze konta, kliknij w zarejestruj się i załóż je teraz.
Po zalogowaniu się wybierz zakładkę moje konto potem zakładkę mój profil, a następnie moje dane. W zakładce tej możesz:

    zmodyfikować swoje dane oraz dane adresowe
    zmienić swoje hasło do konta njumobile
    zmienić swój superPIN
    zmienić swój adres e-mail
    usunąć konto

Aby zmienić dane, kliknij przycisk zmień przy danych, które chcesz zmodyfikować, wprowadź nowe i zatwierdź zmianę.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

WAŻNE PYTANIE (2020-08-09 14:54)

to jest odpowiedź na post:

zmiana danych w ofercie nju z rachunkiem

Swoje dane możesz zmienić logując się do swojego konta na njumobile.pl. Jeśli nie masz jeszcze konta, kliknij w zarejestruj się i załóż je teraz.
Po zalogowaniu się wybierz zakładkę moje konto potem zakładkę mój profil, a następnie moje dane. W zakładce tej możesz:

    zmodyfikować swoje dane oraz dane adresowe
    zmienić swoje hasło do konta njumobile
    zmienić swój superPIN
    zmienić swój adres e-mail
    usunąć konto

Aby zmienić dane, kliknij przycisk zmień przy danych, które chcesz zmodyfikować, wprowadź nowe i zatwierdź zmianę.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1596977682120

odpowiedź

WAŻNE PYTANIE | ~lily (02.02.2014, 00:32)

Umowa do mnie jeszcze nie dotarła, w zasadzie złożyłam zamówienie raptem dwa dni temu, ale potrzebuję zmienić dane do umowy. Jak mogę to zrobić? Czy będę musiała rozwiązać umowę, żeby to zrobić? Czy jak pójdę do salonu Orange to będą w stanie mi tam jakoś pomóc?
Byłabym wdzięczna za szybką odpowiedź.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

44 gości i 0 zalogowanych użytkowników