Pozwolicie ze wkleje skarge tam jest wszystko opisane:
Witam Serdecznie!
Jestem nowym użytkownikiem njumobile, gdyż bardzo zainteresowała mnie
oferta. Przecież nielimitowane minuty dla osoby młodej są bardzo ważne.
Wiadomo znajomi przyjaciele, dziewczyna chciało by sie mieć z nimi
wszystkimi kontakt. Mam telefon na kartę, doładowałem konto 30 zł ,
aktywowałem nielimitowane rozmowy za 6 zł. Przyszedł mi sms ze zlecenie
zostanie zrealizowane w ciagu 24 godzin o czym powiadomicie sms.Więc
czekam cierpliwie... 24 godzin, 38 godzin i nic !
Zalogowałem sie na stronę patrze ooo usułga aktywna. To ja dzwonie,
rozłączam się tak żeby zakonczylo połączenie po około 1zł rozmowy i
dalej powinno być darmowe! Przecież tak macie napisane w swej ofercie.
Wiec dzwonie jeszcze raz rozmawiam rozmawiam i co sie okazuje brak
środków na koncie! A ja sie pytam jakim cudem. Straciłem czas i
pieniądze.... Proszę o wyjaśnienie mi tej kwestii, moze to ze mna jest
coś nie tak ;). Ale jeżeli tak ma wyglądac pozyskiwanie oferty to ja
dziękuje bardzo ;)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia chociaż dla was, bo mi jakoś już nie
jest miło !