to jest odpowiedź na post:
Witam, może tutaj uda mi się uzyskać odpowiedź na moje pytania, bo doradca z czata odesłał mnie do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, a tam nie mogę się dodzwonić. Zostawiłam numer, żeby się ze mną skontaktowano, ale nikt nie oddzwania. Wysłałam też formularz kontaktowy, ale odpowiedzi również nie otrzymałam.
Jako formę płatności wybrałam polecenie zapłaty. Wypełniłam formularz i wysłałam. Forma płatności została zmieniona na moim koncie, jest też na fakturze. Problem w tym, że opłata za bieżącą fakturę do zapłaty nie została pobrana. Faktura została wystawiona 19.08 br, termin płatności jest do 2.09 br. Nie wiem czy mam ją zapłacić tradycyjnym przelewem, ale nie chcę też, żeby płatność się zdublowała i z tym będzie potem problem.
Moja oferta to "Bez limitu 39 zł", a rachunek jest wyższy, bo korzystałam z tel poza UE, także wszystko się zgadza jeśli chodzi o kwotę do zapłaty, ale może to stanowi problem, żeby ściągnąć opłatę z mojego kota w banku? Tylko czemu nie otrzymałam w związku z tym żadnej informacji od sieci.
Wcześniej miałam abonament w Orange i moje rachunki nie miały stałej kwoty, a polecenie zapłaty działało bez problemu, więc nie wiem w czym tkwi problem.
Z góry dzięki za pomoc
SMS z informacją o aktywowaniu Polecenia zapłaty jako formy płatności dostałam 30.07, więc dużo wcześniej niż została wystawiona faktura.