forumnju z rachunkiemusługiUstawienia Internetu w telefonie Xaiomi - po zmianie operatora.

Ustawienia Internetu w telefonie Xaiomi - po zmianie operatora.

 

Ustawienia Internetu w telefonie Xaiomi - po zmianie operatora. (2020-08-13 15:56)

Dzień dobry,


ponieważ na stronie njumobile.pl nie ma aktualnych danych do ustawień internetu i nie przychodzą automatycznie smsem od sieci, otrzymałem smsa od Operatora z tym co należy wpisać w ustawieniach: może komuś z Was się przyda: 

<font color="#5c5c5c">
<font color="#5c5c5c">Nazwa konfiguracji: Internet IPv4</font>
<font color="#5c5c5c">APN (punkt dostepu): internet</font>
<font color="#5c5c5c">Nazwa uzytkownika: internet</font>
<font color="#5c5c5c">Haslo: internet</font>
<font color="#5c5c5c">Uwierzytelnianie: PAP</font>
<font color="#5c5c5c">Typ APN: default,supl</font>
<font color="#5c5c5c">Protokol APN: IPv4</font>
<font color="#5c5c5c">Protokol APN podczas roamingu: IPv4</font></font>
<font color="#5c5c5c">Podobno problem leży po stronie oprogramowania Xaiomi, że tam jest konfiguracja pod IPv6, która nie działa. </font>

 

Ustawienia Internetu w telefonie Xaiomi - po zmianie operatora. (2020-08-13 18:02)

Problem wystąpił po ostatniej aktualizacji na Androida 10. 

odpowiedź

Ustawienia Internetu w telefonie Xaiomi - po zmianie operatora. | gość1597327008502 (13.08.2020, 15:56)

Dzień dobry,


ponieważ na stronie njumobile.pl nie ma aktualnych danych do ustawień internetu i nie przychodzą automatycznie smsem od sieci, otrzymałem smsa od Operatora z tym co należy wpisać w ustawieniach: może komuś z Was się przyda: 

<font color="#5c5c5c">
<font color="#5c5c5c">Nazwa konfiguracji: Internet IPv4</font>
<font color="#5c5c5c">APN (punkt dostepu): internet</font>
<font color="#5c5c5c">Nazwa uzytkownika: internet</font>
<font color="#5c5c5c">Haslo: internet</font>
<font color="#5c5c5c">Uwierzytelnianie: PAP</font>
<font color="#5c5c5c">Typ APN: default,supl</font>
<font color="#5c5c5c">Protokol APN: IPv4</font>
<font color="#5c5c5c">Protokol APN podczas roamingu: IPv4</font></font>
<font color="#5c5c5c">Podobno problem leży po stronie oprogramowania Xaiomi, że tam jest konfiguracja pod IPv6, która nie działa. </font>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

28 gości i 0 zalogowanych użytkowników