forumnju z rachunkiemusługiP20PRO VOLTE PROBLEM

P20PRO VOLTE PROBLEM

 

P20PRO VOLTE PROBLEM (2020-06-16 09:05)

Witam 


Mam pytanie do posiadaczy p20pro, po aktualizacji do 10 androida pojawiły się wreszcie usługi Vowifi i VOLTE , jednak tzw WIFI CALLING działa super i nie mam żadnych zastrzeżeń to niestety przy VOLTE pojawiła się opcja włączenia tej funkcji jednak nie ma żadnego potwierdzenia że działa normlanie powinna pojawiac się ikonka u góry że dzwonimy przez VOLTE u mnie tego nie ma :( 

Macie może ten sam problem ?? albo może u was to działa normalnie, napisałem ticekt do NJU jednak bez odpowiedzi od dłuższego czasu więc w sumie nie wiem czy to winna mojego tel czy operatora ?

 

P20PRO VOLTE PROBLEM (2020-06-16 09:51)

Wykonaj połączenie głosowe w zasięgu sieci 4G / LTE (na wyświetlaczu przy ikonie ?Siły sygnału? aktywny symbol 4G lub LTE). Jeżeli w trakcie rozmowy nie nastąpi zmiana ikony na 2G lub 3G, masz pewność, że Twój telefon wykorzystuje VoLTE.

~gość1592293874171

 

P20PRO VOLTE PROBLEM (2024-06-16 11:03)

U mnie ten sam problem. Napisu VoLTE przy połączeniach nie widać ale funkcja działa.Sprawdzilem podczas połączenia głosowego sieć pozostaje w LTE.

~leon

odpowiedź

P20PRO VOLTE PROBLEM | rocky123 (16.06.2020, 09:05)

Witam 


Mam pytanie do posiadaczy p20pro, po aktualizacji do 10 androida pojawiły się wreszcie usługi Vowifi i VOLTE , jednak tzw WIFI CALLING działa super i nie mam żadnych zastrzeżeń to niestety przy VOLTE pojawiła się opcja włączenia tej funkcji jednak nie ma żadnego potwierdzenia że działa normlanie powinna pojawiac się ikonka u góry że dzwonimy przez VOLTE u mnie tego nie ma :( 

Macie może ten sam problem ?? albo może u was to działa normalnie, napisałem ticekt do NJU jednak bez odpowiedzi od dłuższego czasu więc w sumie nie wiem czy to winna mojego tel czy operatora ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

21 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies