forumnju z rachunkiemusługibrak sieci, słaby internet

brak sieci, słaby internet

 

brak sieci, słaby internet (2020-05-29 14:14)

Dzień dobry.
Od wczoraj jest fatalna jakość usług. Wczoraj praktycznie brak zasięgu: nie można było wykonywać połączeń, brak internetu, dziś niewiele lepiej. przesył jest albo żaden albo niewielki z przerwami. Jak długo to potrwa? ?Zasięg jest mi potrzebny do pracy. Resetowałam telefon dwukrotnie i nic, na drugim aparacie to samo.

 

brak sieci, słaby internet (2020-05-30 09:43)

U mnie niestety to samo. Nie pomaga ani reset, ani zmiana preferowanego typu sieci. 

~katarzyna

 

brak sieci, słaby internet (2020-05-30 12:21)

Zgłoście to w BOK - u mnie jest OK

~jaa

 

brak sieci, słaby internet (2020-05-30 12:23)

W Gdańsku (tzw. górny taras) wg m.speedtest.net ping 20ms, download 13MB/s upload 2MB/s

[edytowane przez jacp11 o 12:23 w dniu 2020-05-30]
 

brak sieci, słaby internet (2020-06-04 22:36)

Zapewne to efekt przygotowywania sieci do transmisji danych 5G poprzez zdjęcie z LTE pasma 2100MHz i telefony głupieją.

 

brak sieci, słaby internet (2020-06-08 20:45)

U mnie rowniez..po wielokrotnym zgloszeniu i reklamacji..odp.
DO 31.08.2020 AWARIA !!
Cokolwiek to znaczy..
A abonament muszę płacić 
Porażka! 

~ajsza

 

brak sieci, słaby internet (2020-06-08 22:45)

Osobiście zauważam różnice jaka jest między usługami nju mobile a Orange (na kartę czy flex). Nie wiem dla czego tak się dzieje ale mam wrażenie jednak że klienci nju są traktowani dużo gorzej niż ci z Orange. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

brak sieci, słaby internet (2020-06-09 14:24)

Niestety mam to samo od około tygodnia. Sieć wraca i znika. Występują kilku godzinne problemy z połączeniami i wysłanie sms-ów. Ma ktoś informację jak długo to jeszcze potrwa i czym to jest spowodowane. Gdzie mogę to zgłosić? 

~rozczarowana

 

brak sieci, słaby internet (2020-06-09 19:25)

Hej :) Możesz wysłać zgłoszenie do działu technicznego przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Podaj dokładną  lokalizację, w której występują utrudnienia (wraz z podaniem kodu pocztowego) i przykłady z ostatnich 24 godzin. Pozdrawiam :) 

 

brak sieci, słaby internet (2020-06-18 16:44)

<div>Drodzy, wysłanie zgłoszenia nic nie daje. podałem dokładną lokalizację, a nawet dwie i potraktowali mnie za przeproszeniem jak idiotę, choć to ja mógłbym zrobić co poniektórym wykład z działania fal radiowych.</div><div>
</div><div>Mam nju na abonament i służbowy telefon w orange i nie potwierdzam różnicy w działaniu pomiędzy nju i orange. może to kwestia oferty na kartę. u mnie bynajmniej obydwa telefony zachowują się niemal identycznie, ten sam zasięg, ten sam typ sieci, tak samo żenująco wolny internet w centrum dużego miasta na LTE+ (z agregacją). żeby było śmieszniej na zwykłym LTE (bez agregacji) prędkości są w porządku, nawet 10krotnie wyższe niż na LTE+. Chyba faktycznie ma to związek z testami 5G, bo przed pandemią działało to bez zarzutów. Przynajmniej nie miałem powodów by korzystać ze speed testów, bo nic się nie zacinało. Problem zauważyłem 1 czerwca, jak wróciłem po 11 tygodniach pracy zdalnej.
</div>

~jest_zle

odpowiedź

brak sieci, słaby internet | keraj (15.07.2024, 08:03)

Zgłoś sprawę do operatora przez formularz kontaktowy i podaj dokładny adres najlepiej z kodem pocztowym . To jest forum użytkowników nju, 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

28 gości i 0 zalogowanych użytkowników