Internet

 

Internet (2020-05-13 14:05)

Witam!
Korzystałem z internetu przez kilkanaście minut, po tym czasie wyświetlił mi się komunikat,  że utracono połączenie. Po sprawdzeniu stanu konta wyświetliło mi 0 zł. Zalogowałem się na konto NJU mobile na stronie gdzie w zakładce stan konta pasek z internetem był biały(tak jakbym w ogóle nie korzystał) natomiast pasek z kwotą, którą wykorzystałem pokazywał kwote, która została pobrana z mojego konta. Czy ten internet jest dostępny dopiero od 29zł czy muszę aktywować ręcznie tą usługę. Z góry dziękuję, pozdrawiam 


[edit]
Usługę wszystko za nie więcej niż 29zł mam aktywną i zdziwił mnie fakt iż z konta pobrano mi kwotę za internet wykorzystany zamiast z tych 10 gb co mam w pakiecie

 

Internet (2020-05-13 15:22)

Hej :) Przy włączonej usłudze, dopiero jak wydasz 29 zł otrzymujesz pakiet 10 GB i kolejne połączenia realizowane są bezpłatnie. Pozdrawiam :)

 

Internet (2020-05-13 15:32)

Hej :) Przy włączonej usłudze, dopiero jak wydasz 29 zł otrzymujesz pakiet 10 GB i kolejne połączenia realizowane są bezpłatnie. Pozdrawiam :)


Dzięki za informację, pozdrawiam

~alki

 

Internet (2020-05-14 12:07)

Jeszcze jedno pytanie, czy kwota 29zł może być pobierana automatycznie z konta?

 

Internet (2020-05-14 12:58)

Może, jeżeli od razu nawiążesz połączenie z netem, gdzie pobierzesz ok 153 MB. Zazwyczaj pobiera jednak stopniowo, zgodnie z cennikiem usług w ofercie nju na kartę, aż z konta zejdzie kwota 29 zł i reszta usług standardowych jest nielimitowana do końca cyklu usługi.

[edytowane przez pilotka o 12:58 w dniu 2020-05-14]
 

Internet (2020-11-08 21:49)

Mam problem , bo nie wiem nadal jaki jest kod dk sprawdzenia stanu fizycznego i obecnego pakietu internetu i poza tym strasznie zwolnił internet , nie wiem co i jak . Tel reset i dalej to samo . Ani dokupić ani nic . Kożystam z Pakietu all 29 i 10gb . Jak to ogarnąć?

~awgan39

 

Internet (2020-11-08 22:09)

- wysyłając SMS o treści <strong>ILE</strong> pod bezpłatny numer <strong><span class="js-copy-code3">80422</strong>

~gość1604856624212

odpowiedź

Internet | alki (13.05.2020, 14:05)

Witam!
Korzystałem z internetu przez kilkanaście minut, po tym czasie wyświetlił mi się komunikat,  że utracono połączenie. Po sprawdzeniu stanu konta wyświetliło mi 0 zł. Zalogowałem się na konto NJU mobile na stronie gdzie w zakładce stan konta pasek z internetem był biały(tak jakbym w ogóle nie korzystał) natomiast pasek z kwotą, którą wykorzystałem pokazywał kwote, która została pobrana z mojego konta. Czy ten internet jest dostępny dopiero od 29zł czy muszę aktywować ręcznie tą usługę. Z góry dziękuję, pozdrawiam 


[edit]
Usługę wszystko za nie więcej niż 29zł mam aktywną i zdziwił mnie fakt iż z konta pobrano mi kwotę za internet wykorzystany zamiast z tych 10 gb co mam w pakiecie
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

60 gości i 1 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies