Hej :) Nie za bardzo rozumiem, co tu się stało. Jeżeli rzeczywiście
przeniosła numer do innego operatora, co wiąże się z podpisaniem wniosku
o przeniesienie numeru, otrzymuje od niego nową kartę SIM na której działa ten
numer, a na dotychczasowej karcie w nju zostaje on wyłączony. Chyba że
chodzi o to, że po prostu złożyła rezygnację w nju i wtedy rzeczywiście
numer jest wyłączony i trafia za jakiś czas z powrotem do puli numerów operatora
macierzystego, ale już do innego klienta. który wybierze ten numer w procesie zakupowym. Jeżeli to jest ta druga opcja,
to może wnioskować pisemnie o przywrócenie numeru w ofercie
abonamentowej. Nie ma gwarancji, ale ze względu na fakt, że niedawno
doszło do wyłączenia numeru może się uda. To jest tzw. aktywacja po
rezygnacji. Pozdrawiam :)
[edytowane przez pilotka o 17:34 w dniu 2020-05-04]