Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
<h5>witam, od kilu miesięcy przebywam za granicą, wczoraj po próbie zalogowania się na konto widnieje komunikat "niestety Twój kontrakt nie jest aktywny", czy istnieje możliwość odblokowania numeru? i jak to zrobić?</h5>
Piszesz zbyt mało informacji czy to nr. na kartę czy abonament , czy wykonyane były rozmowy czy nie . Zawsze można skontaktować się z BOK i tam wsztstko wyjaśnić.
na karte. Nie używałem od 4mies
Hej :) Pewnie masz blokadę albo już numer został usunięty z sieci jeżeli doładowaniem lub odpowiedzią na SMS-a utrzymaniowego nie przedłużyłeś jego ważności. Zadzwoń z innego numeru pod numer 690610610 - sprawdzą czy da się odzyskać ten numer. Pozdrawiam :)
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
88 gości i 0 zalogowanych użytkowników