forumstrona www, moje kontomoje kontoPłatność - brak zaksięgowania

Płatność - brak zaksięgowania

 

Płatność - brak zaksięgowania (2020-02-25 08:19)

Opłaciłam rachunek przelewem w piątek (21.02) jest 25.02 a na moim koncie w płatnościach mam 0.00 zl. Oprócz tego przy fakturze wyświetla mi się że jest niezapłacona. Sprawdzałam czy wpisałam poprawny numer w przelewie i wszystko się zgadza a mimo to nie mam zaksięgowanej płatności. Co może być nie tak ?

 

Płatność - brak zaksięgowania (2020-02-25 10:30)

Każdy nr telefonu posiada swój indywidualny nr rachunku , jeśli wpisałaś poprawny nie masz się czym martwić. w nju wszystko trwa dłużej.

~gość1582623048506

 

Płatność - brak zaksięgowania (2020-02-25 12:00)

Hej :) Wczoraj już ktoś zgłaszał podobny problem na forum, więc jeżeli nie masz niedopłaty to nju może ma jakiś problem ze stroną. Pozdrawiam :) 

odpowiedź

Płatność - brak zaksięgowania | pilotka (25.02.2020, 12:00)

Hej :) Wczoraj już ktoś zgłaszał podobny problem na forum, więc jeżeli nie masz niedopłaty to nju może ma jakiś problem ze stroną. Pozdrawiam :) 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

51 gości i 0 zalogowanych użytkowników