forumnju z rachunkiemofertaNie otrzymałem bonu sodexo

Nie otrzymałem bonu sodexo

 

Nie otrzymałem bonu sodexo (2014-01-12 15:11)

Witam!
Przystępując do nju z rachunkiem skorzystałem z oferty grouponu i powinienem otrzymać bon sodexo o wartości 50zł. Nie otrzymałem.
W rozmowie przez czat Pani poinformowała, że sprawę załatwi - nie załatwiła. W następnym kontakcie przez czata dowiedziałem się że oni się tym nie zajmują i muszę skontaktować się mailowo, co też uczyniłem (w październiku 2013). Otrzymałem odp, że sprawa zostanie potraktowana priorytetowo. Po jakimś czasie po moich upomnieniach dostałem maila, że muszę podać nr groupona (cóż za zapłon) więc podałem. Od tego czasu zero odpowiedzi! Jeżeli to ma być priorytetowe załatwienie sprawy to boję się myśleć nawet jak wyglądałoby załatwienie "niepriorytetowe". Nju oczywiście już nie raczy odpisywać na maile, więc za bardzo nie wiem co o tym myśleć. Jeżeli chodzi o ofertę to jest naprawdę ciekawa. Natomiast obsługa - koszmarna! Brak kompetencji konsultantów. Olewanie klienta.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~burza

 

Nie otrzymałem bonu sodexo (2019-04-02 10:30)

<div>Z listopadowymi  bonami (2018r.) to samo, mimo zarejestrowania się w promocji odpowiedzi brak. Reklamacja rozpatrzona odmownie bo to klient ma udowodnić że się zarejestrował. 
</div><div>Na szczęście można się bronić przed takimi praktykami za pośrednictwem  UKE i UOKiK.
</div>

~uwaga

odpowiedź

Nie otrzymałem bonu sodexo | ~burza (12.01.2014, 15:11)

Witam!
Przystępując do nju z rachunkiem skorzystałem z oferty grouponu i powinienem otrzymać bon sodexo o wartości 50zł. Nie otrzymałem.
W rozmowie przez czat Pani poinformowała, że sprawę załatwi - nie załatwiła. W następnym kontakcie przez czata dowiedziałem się że oni się tym nie zajmują i muszę skontaktować się mailowo, co też uczyniłem (w październiku 2013). Otrzymałem odp, że sprawa zostanie potraktowana priorytetowo. Po jakimś czasie po moich upomnieniach dostałem maila, że muszę podać nr groupona (cóż za zapłon) więc podałem. Od tego czasu zero odpowiedzi! Jeżeli to ma być priorytetowe załatwienie sprawy to boję się myśleć nawet jak wyglądałoby załatwienie "niepriorytetowe". Nju oczywiście już nie raczy odpisywać na maile, więc za bardzo nie wiem co o tym myśleć. Jeżeli chodzi o ofertę to jest naprawdę ciekawa. Natomiast obsługa - koszmarna! Brak kompetencji konsultantów. Olewanie klienta.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

98 gości i 0 zalogowanych użytkowników