Czyli w październiku przeszedłeś na nju karta, potem zmieniłeś ofertę na "karta 29" a 23 grudnia naliczyli ci 80 zeta za korzystanie z internetu.
Teraz pytanie, za jaki okres jest te 80 zeta? Bez względu jaką masz ofertę to nic nie pasuje do takiego schematu gdzie mogliby naliczyć tyle za każdy MB który wykorzystałeś w kraju.
W "NJU na kartę 29" nie mogą Ci naliczyć za internet w kraju 80 zeta za 446 mega bo masz 10GB w pakiecie. Chyba, że nie jesteś w Polsce to wtedy masz 0.1845 groszy za każdy 1MB (max 3GB, potem lejek? i tu brak info w regulaminach)
Dla mnie jedyne wytłumaczenie to, 23 grudnia włączyłeś "29 Krata" i wyjechałeś za granicę, kilka MB zużyłeś jezcze w Polsce a resztę (ponad 99%) będąc za granicą. To jest tylko i wyłacznie jedyne pasujące wytłumaczenie tej opłaty i jest ona zgodna z cennikiem. Nie istnieje jakiekolwiek inne wytłumaczenie tego:
"W dniu 21.12.2019 naliczyliśmy opłatę zgodnie z cennikiem usług w ofercie nju na kartę za zużycie 446402kB w kwocie 82.84zł." za wyjątkiem tego wyjazdu za granicę lub po prostu błędu za który powinni przyznać Ci reklamację.
Pisz to do skutku aż jakiś niebezgłowy przeczyta Twojego maila z reklamacją i przeanalizuje i opisze Ci co i jak lub przyzna reklamację. Ta odpowiedź tej doradcy ds. Klienta, tej Grażyna Jabłońskiej, to totalna żenada, a nie odpowiedź. Ona nawet nie ogarnia interpunkcji. Jeśli nie osiągniesz oczekiwanego skutku to złóż pozew cywilny. Nie ukrywam, że opisy pakietów nie są zgodne z prawem ochrony konsumentów w UE. Oferta powinna być przejrzysta i jednoznaczna.