forumnju na kartęofertaReklamacja nr 22823127 ostrzeżenie przed nju

Reklamacja nr 22823127 ostrzeżenie przed nju

 

Reklamacja nr 22823127 ostrzeżenie przed nju (2019-12-23 12:06)

Ostrzeżenie dla chcących być w Nju


Na tego meila już nie można odpowiedzieć 


Po prostu zajefajna sieć!!!!! 


Odpowiedź na zgłoszenie 22823127 z 21.12.2019


Dzień dobry,


otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące wyjaśnienia naliczenia opłat za transmisję danych w ofercie na kartę.


W rozmowie telefonicznej z 23.12.2019 wyjaśniłam, że odsłuchałam rozmowę z 10.09.2019 która dotyczyła realizacji przeniesienia numerów 507150986 oraz 506994134 do ofert na kartę.
Po wprowadzeniu zlecenia na zmianę oferty konsultant poinformował, że przeniesienie numeru nastąpi 05.10.2019 i zapytał czy ma Pan jeszcze pytania.


Po przeniesieniu do oferty na kartę 05.10.2019 o godzinie 06:20:37 wysłaliśmy wiadomość Witaj w nju mobile na kartę wraz zobowiązującym cennikiem.


W ofercie na kartę posiadamy następujące usługi obniżające koszty połączeń
- Rozmowy za nie więcej niż 19 zł,
- Wszystko dziennie za nie więcej niż 1,20 zł,
- Wszystko za nie więcej niż 29 zł.
Klient decyduje z jakiej usługi obniżającej koszty połączeń chce korzystać.


Od 21.12.2019 na numerze 507150986 korzysta Pan z usługi Wszystko za nie więcej niż 29zł 


W dniu 21.12.2019 naliczyliśmy opłatę zgodnie z cennikiem usług w ofercie nju na kartę za zużycie 446402kB w kwocie 82.84zł.
W związku z powyższym nie mamy podstaw uznać Pani/a reklamacji.


Pozdrawiamy
nju mobile
Grażyna Jabłońska
doradca ds. Klienta

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~porky

 

Reklamacja nr 22823127 ostrzeżenie przed nju (2020-01-09 11:23)

Czyli w październiku przeszedłeś na nju karta, potem zmieniłeś ofertę na "karta 29" a 23 grudnia naliczyli ci 80 zeta za korzystanie z internetu.
Teraz pytanie, za jaki okres jest te 80 zeta? Bez względu jaką masz ofertę to nic nie pasuje do takiego schematu gdzie mogliby naliczyć tyle za każdy MB który wykorzystałeś w kraju.

W "NJU na kartę 29" nie mogą Ci naliczyć za internet w kraju 80 zeta za 446 mega bo masz 10GB w pakiecie. Chyba, że nie jesteś w Polsce to wtedy masz 0.1845 groszy za każdy 1MB (max 3GB, potem lejek? i tu brak info w regulaminach)
Dla mnie jedyne wytłumaczenie to, 23 grudnia włączyłeś "29 Krata" i wyjechałeś za granicę, kilka MB zużyłeś jezcze w Polsce a resztę (ponad 99%) będąc za granicą. To jest tylko i wyłacznie jedyne pasujące wytłumaczenie tej opłaty i jest ona zgodna z cennikiem. Nie istnieje jakiekolwiek inne wytłumaczenie tego:
"W dniu 21.12.2019 naliczyliśmy opłatę zgodnie z cennikiem usług w ofercie nju na kartę za zużycie 446402kB w kwocie 82.84zł." za wyjątkiem tego wyjazdu za granicę lub po prostu błędu za który powinni przyznać Ci reklamację.

Pisz to do skutku aż jakiś niebezgłowy przeczyta Twojego maila z reklamacją i przeanalizuje i opisze Ci co i jak lub przyzna reklamację. Ta odpowiedź tej doradcy ds. Klienta, tej Grażyna Jabłońskiej, to totalna żenada, a nie odpowiedź. Ona nawet nie ogarnia interpunkcji. Jeśli nie osiągniesz oczekiwanego skutku to złóż pozew cywilny. Nie ukrywam, że opisy pakietów nie są zgodne z prawem ochrony konsumentów w UE. Oferta powinna być przejrzysta i jednoznaczna.

~nduu

 

Reklamacja nr 22823127 ostrzeżenie przed nju (2020-01-09 13:06)

Istnieje. Nie po to był cały długi wstęp o odsłuchaniu rozmowy, braku pytań i otrzymaniu sms o usługach, jakie można włączyć, by nie wynikało z tego bez dwóch zdań, że nie było włączonej usługi w momencie pobrania tych 80 zeta. 


Włączona została w tym dniu po fakcie.  Jasne, konsultantka mogła to napisać, ale to wynika z braku uznania reklamacji.  Opłata jest zgodna z cennikiem za 0.19 zł jest 1 MB. Bez usługi nie opłaca się korzystać z neta i tyle w temacie. 

~gosc19867543345

odpowiedź

Reklamacja nr 22823127 ostrzeżenie przed nju | ~nduu (09.01.2020, 11:23)

Czyli w październiku przeszedłeś na nju karta, potem zmieniłeś ofertę na "karta 29" a 23 grudnia naliczyli ci 80 zeta za korzystanie z internetu.
Teraz pytanie, za jaki okres jest te 80 zeta? Bez względu jaką masz ofertę to nic nie pasuje do takiego schematu gdzie mogliby naliczyć tyle za każdy MB który wykorzystałeś w kraju.

W "NJU na kartę 29" nie mogą Ci naliczyć za internet w kraju 80 zeta za 446 mega bo masz 10GB w pakiecie. Chyba, że nie jesteś w Polsce to wtedy masz 0.1845 groszy za każdy 1MB (max 3GB, potem lejek? i tu brak info w regulaminach)
Dla mnie jedyne wytłumaczenie to, 23 grudnia włączyłeś "29 Krata" i wyjechałeś za granicę, kilka MB zużyłeś jezcze w Polsce a resztę (ponad 99%) będąc za granicą. To jest tylko i wyłacznie jedyne pasujące wytłumaczenie tej opłaty i jest ona zgodna z cennikiem. Nie istnieje jakiekolwiek inne wytłumaczenie tego:
"W dniu 21.12.2019 naliczyliśmy opłatę zgodnie z cennikiem usług w ofercie nju na kartę za zużycie 446402kB w kwocie 82.84zł." za wyjątkiem tego wyjazdu za granicę lub po prostu błędu za który powinni przyznać Ci reklamację.

Pisz to do skutku aż jakiś niebezgłowy przeczyta Twojego maila z reklamacją i przeanalizuje i opisze Ci co i jak lub przyzna reklamację. Ta odpowiedź tej doradcy ds. Klienta, tej Grażyna Jabłońskiej, to totalna żenada, a nie odpowiedź. Ona nawet nie ogarnia interpunkcji. Jeśli nie osiągniesz oczekiwanego skutku to złóż pozew cywilny. Nie ukrywam, że opisy pakietów nie są zgodne z prawem ochrony konsumentów w UE. Oferta powinna być przejrzysta i jednoznaczna.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

130 gości i 0 zalogowanych użytkowników