forumnju z rachunkiemofertabrak określenia terminu przeniesienia

brak określenia terminu przeniesienia

 

brak określenia terminu przeniesienia (2019-11-27 20:53)

<div>Posiadam abonament w orange ze zobowiązaniem do połowy grudnia. Dziś złożyłem wniosek o przeniesienie numeru na abonament w nju. Po podaniu danych osobowych, było tylko zatwierdzanie różnych zgód i po zatwierdzeniu koniec, wniosek złożony.
</div><div>Nie padło żadne pytanie o termin przeniesienia numeru, o co inne sieci zawsze pytają. Jak to sie teraz ma do mojej obowiązującej jeszcze umowy? Data automatycznie będzie ustalona po wygaśnięciu obowiązującej umowy? Nie chcę czasami zapłacić kary za zerwanie poprzedniej umowy na 2 tygodnie przed terminem
</div>

~mario111

 

brak określenia terminu przeniesienia (2019-11-27 21:23)

Hej :) Termin przeniesienia określa regulamin :) Zgodnie z regulaminem migracji z oferty Orange do nju mobile przeniesienie następuje w pierwszym dniu okresu rozliczeniowego, następującego po tym, w którym założyłeś dyspozycję. Aby uniknąć kary zamówienie należy złożyć w ostatnim okresie rozliczeniowym obowiązywania umowy promocyjnej i jeżeli nie jest to ostatni okres podczas składania zamówienia pojawia się komunikat, że spowoduje to naliczanie opłaty karnej.  Jeżeli umowa kończy się w połowie grudnia to pewnie już rozpoczął się ostatni okres rozliczeniowy. Którego dnia miesiąca masz wystawiane faktury? Pozdrawiam :) 

 

brak określenia terminu przeniesienia (2019-11-27 21:38)

26 dnia miesiąca były wystawiane ostatnie faktury. Mam łączoną fakturę dla kilku prywatnych numerów, a na tym konkretnie gdzie umowa jest obowiązująca, trwa ona do 11.12

~mario111

 

brak określenia terminu przeniesienia (2019-11-27 21:42)

To wszystko jest w porządku, to jest ostatni okres rozliczeniowy obowiązywania umowy i numer zostanie przeniesiony w dniu 26.12.2019. 

 

brak określenia terminu przeniesienia (2019-11-27 22:15)

Mam nadzieję, że tak będzie faktycznie :) Dziękuję za pomoc

~mario111

odpowiedź

brak określenia terminu przeniesienia | pilotka (27.11.2019, 21:23)

Hej :) Termin przeniesienia określa regulamin :) Zgodnie z regulaminem migracji z oferty Orange do nju mobile przeniesienie następuje w pierwszym dniu okresu rozliczeniowego, następującego po tym, w którym założyłeś dyspozycję. Aby uniknąć kary zamówienie należy złożyć w ostatnim okresie rozliczeniowym obowiązywania umowy promocyjnej i jeżeli nie jest to ostatni okres podczas składania zamówienia pojawia się komunikat, że spowoduje to naliczanie opłaty karnej.  Jeżeli umowa kończy się w połowie grudnia to pewnie już rozpoczął się ostatni okres rozliczeniowy. Którego dnia miesiąca masz wystawiane faktury? Pozdrawiam :) 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

37 gości i 0 zalogowanych użytkowników