Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Witam,byłem 2 miesiące za granicą i nie zapłaciłem za dwie faktury.Zostało zablokowane konto i napisane że przechodzę z automatu na kartę z abonamentu. Czy po zapłaceniu zaległości wrócę do do poprzedniej umowy ?
Hej :) Niestety nie, trzeba podpisać nową umowę, ale staż w sieci będzie liczony od nowa. Pozdrawiam.
witm od dwoch miesiecy nie dostaje faktury papierowej za tel jak potrzebuje gdzies pilnie zadzwonic to nie moge bo mam zablokwane co mam zrobic
Hej :) Skontaktuj się z innego numeru z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 690610610 lub wyślij zgłoszenie w tej sprawie przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Faktury można również pobrać logując się na konto. Pozdrawiam :)
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
132 gości i 0 zalogowanych użytkowników