problem z mms

 

problem z mms (2019-08-20 17:59)

Witam wszystkich,
przeniosłem nr do nju mobile. Mam dość stary telefon: LG G3S. Nie działał mi z początku internet i mms, ale po przejrzeniu oficjalnej pomocy nju, niniejszego forum, udało mi się skonfigurować punkt dostępowy dla internetu, niestety mms wciąż mi nie działają. Poniżej podaję ustawienia dla tych 2 punktów dostępowych:


Internet (działający):
Nazwa - internet 
APN - internet
Proxy - Nie ustawiono
Port <span >- Nie ustawiono
<span >Nazwa użytkownika - internet
<span >Hasło - internet
<span >Serwer<span > <span >- Nie ustawiono
<span >MMSC - Nie ustawiono
<span >Proxy dla wiadomości MMS - Nie ustawiono
<span >Port MMS - Nie ustawiono
<span >Protokół MMS - Nie ustawiono
<span >MCC - 260
<span >MNC - 03
<span >Typ uwierzytelniania - Brak
<span >Typ APN - Nie ustawiono
<span >Protokół APN - IPv4/
<span >Protokół roamingu APN- IPv4


MMS:

<font color="#5c5c5c">Nazwa - MMS njumobile (próbowałem również mms nju mobile, MMS nju mobile)</font>
<font color="#5c5c5c">APN - mms</font>
<font color="#5c5c5c">Proxy - Nie ustawiono</font>
<font color="#5c5c5c">Port <span >- Nie ustawiono</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Nazwa użytkownika - mms</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Hasło - mms</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Serwer<span > <span >- Nie ustawiono</font>
<font color="#5c5c5c"><span >MMSC - https://mms.njumobile.pl (próbowałem również </font><span >https://mms.njumobile.pl, http://mms.orange.pl)
<font color="#5c5c5c"><span >Proxy dla wiadomości MMS - 192.168.6.104</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Port MMS - 8080 (próbowałem również 9201)</font>
<font color="#5c5c5c"><span >MCC - 260</font>
<font color="#5c5c5c"><span >MNC - 03</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Typ uwierzytelniania - Brak</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Typ APN - mms</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Protokół APN - IPv4 (próbowałem również IPv4/IPv6)</font>
<font color="#5c5c5c"><span >Protokół APN podczas roamingu -IPv4 (próbowałem też IPv4/IPv6).</font>
<font color="#5c5c5c">
</font>
<font color="#5c5c5c">Proszę, pomóżcie, bo infolinia odsyła mnie do swojego konfiguratora, który nie działa.</font>

 

problem z mms (2019-08-24 21:20)

hej  @lobuz09, 
czy masz opcję przywrócenia ustawień domyślnych w zakładce "Nazwy punktów dostępu" ? Jeżeli tak, to czy po skorzystaniu z tej opcji mms nadal nie działają?


U mnie domyślne ustawienia są następujące: 
- Nazwa: Orange MMS
- APN: mms
- Proxy : nieusstawione
- Port: nieustawione
- Nazwa użytkownika: mms
- Hasło: mms
- Serwer: nieustawione
- MMSC: http://mms.orange.pl
- Proxy MMS: 192.168.6.104
- Port MMS: 8080
- MCC: 260
- MNC: 03
- Typ uwierzytelnienia: brak
- Typ APN: mms
- Protokół APN: IPv4
- Protokół roamingu APN: IPv4

 

problem z mms (2019-08-25 15:18)

Cześć Mariusz, dzięki za odpowiedź.


Mam opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Niestety wówczas nie działa ani internet, ani mms.


Ustawiłem punkt dostępowy Orange MMS, jak podałeś. Jednakże mms wciąż nie działają...Wysyłanie trwa w nieskończoność.
Problem wciąż nierozwiązany.

 

problem z mms (2019-08-25 19:46)

to jest odpowiedź na post:

Cześć Mariusz, dzięki za odpowiedź.


Mam opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Niestety wówczas nie działa ani internet, ani mms.


Ustawiłem punkt dostępowy Orange MMS, jak podałeś. Jednakże mms wciąż nie działają...Wysyłanie trwa w nieskończoność.
Problem wciąż nierozwiązany.




@lobuz09, czy po ręcznym wprowadzeniu danych i ich zapisaniu, resetowałeś telefon? Czy na Infolinii sprawdzali ustawienia na Twoim koncie odnośnie usługi MMS?

 

problem z mms (2019-08-27 20:30)

to jest odpowiedź na post:




@lobuz09, czy po ręcznym wprowadzeniu danych i ich zapisaniu, resetowałeś telefon? Czy na Infolinii sprawdzali ustawienia na Twoim koncie odnośnie usługi MMS?




Tak, restartowałem telefon. Bez zmian.
Na drugim telefonie (mam dwa nr w nju) nie ma żadnego problemu z mmsami, więc wydaje mi się, że moje konto pod tym względem jest poprawnie skonfigurowane.

 

problem z mms (2024-03-16 17:43)

to jest odpowiedź na post:

Cześć Mariusz, dzięki za odpowiedź.


Mam opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Niestety wówczas nie działa ani internet, ani mms.


Ustawiłem punkt dostępowy Orange MMS, jak podałeś. Jednakże mms wciąż nie działają...Wysyłanie trwa w nieskończoność.
Problem wciąż nierozwiązany.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

problem z mms (2024-03-16 17:49)

to jest odpowiedź na post:

Jednakże mms wciąż nie działają...Wysyłanie trwa w nieskończoność.



<div>Temat wykopalisko, ale od tygodnia - po przesiadce z Androida 13 na 14 - mam to samo z MMS-ami: ani odbierania ani wysyłania MMS (oprócz czatów RCS oczywiście).</div><div>
</div><div>Reset przywraca parametry orange (jak wyżej z 21:20), jednak nadal nie działają MMS-y.
</div>
Znalazł kto rozwiązanie problemu?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

problem z mms | mariusz_chojnacki (25.08.2019, 19:46)




@lobuz09, czy po ręcznym wprowadzeniu danych i ich zapisaniu, resetowałeś telefon? Czy na Infolinii sprawdzali ustawienia na Twoim koncie odnośnie usługi MMS?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

110 gości i 0 zalogowanych użytkowników