Bez twojej wiedzy naliczali opłaty, to dziwne skoro była awaria,to co mieli pytać czy się zgadzasz? Wiadomo, że awarii nie planowali.
<span >0wszem byla awaria, mi przez to numer główny wyłączyli i był błąd w systemie nie dało się powiązać numerów w parę po przywróceniu, jak usunęli to konsultantka mogła je już powiązać, ale wcześniej było to niemożliwe.
An<span >ulowali cała fakturę, a nie tylko błędne naliczenie i jestem zadowolony. Może poczekaj na odpowiedź, zamiast wysylać kolejne i kolejne zgłoszenia, bo przez to wszystko trwa to jeszcze dłużej. Zgodnie z prawem telekom. na odp.na reklamację mają <span >30 dni.
<span >
<span >Jeszcze jedno: skoro po jednej awarii firmę nazywasz wielkim oszustwem to gratuluję podejścia i nie zazdroszczę klienta. Dziwne, że jeszcze w trybie natychmiastowym nie rozwiązałeś umowy. Awarię sie zdarzaly, zdarzają i będą zdarzać: w Orange, T-mobile, Play, Plus i wszystkich innych. W nju nie ma ich jeszcze aż tak wiele.