Cześć,
od wtorku (21-05-2019) nie mam dostępu do internetu na moim telefonie (iPhone 8). To co mam na myśli przez brak dostępu do internetu: telefon loguje się do sieci i wyświetla info, że jestem w zasięgu sieci LTE. Jednak przy próbie wejścia na dowolną stronę WWW mogę czekać w nieskończoność - strona nie wczyta się.
To co próbowałem zrobić do tej pory:
* Sprawdzenie czy nie wyczerpałem obecnego pakietu (Nie wyczerpałem, dodatkowo doładowałem konto)
* Włączenie i wyłączenie pakietów
* Restart telefonu
* Włączenie i wyłączenie trybu samolotowego
* Restart ustawień sieci do wartości domyślnych (APN, nazwa użytkownika i hasło)
* Skonfigurowanie sieci według ustawień na stronie nju
* Aktualizacja oprogramowanie tel. do najnowszej wersji
Żadna z tych czynności nie pomogła. Później zadzwoniłem na infolinię gdzie konsultantka nju stworzyła reklamację na podstawie opisu mojego problemu. Dzisiaj dostałem odpowiedź, że po stronie nju wszystko jest okej i sugestia aby sprawdził konfigurację internetu w tel. i spróbował włożyć kartę SIM do innego tel.
Włożyłem kartę SIM do innego telefonu - nie pomogło, dalej brak internetu. Włożyłem INNĄ kartę do mojego telefonu i udało mi się połączyć z internetem. Założyłem, że problem tkwi w karcie SIM - kupiłem nowy starter i przeniosłem na niego mój numer. To również nie pomogło.
Czy poza ponownym kontaktem z infolinią mogę coś jeszcze zrobić?