Awaria sieci | ~tagerk (20.08.2019, 16:36)
Twoja awaria to nic u mnie rozdzielono numer podstawowy od dodatkowego. Wysłali SMS na dodatkowy zapominając o numerze głównym!! I zaczęli naliczać opłaty gdy się zorientowałem nabili mi 130 zł. Dzwoniąc do bok stwierdzili że mają awarię i faktura będzie skorygowana. Numer dopiero połączyła to kobieta z bok po 3 dniach dosłownie zajęło jej to 1 minutę. Złożyłem 3 reklamację że nie będę ponosił kosztów nie z mojej winny. I czekam na odp.do dnia dzisiejszego.dzis znów złożyłem bo nic nie zrobili z tą korekta. Czyli jednym słowem dramat jeden wielki dramat . Cała sieć Orange to Wielkie oszustwo. Wszystko trzeba pilnować i zapisywać ,powoływać się na rozmowę. Przeszłam z plusa ale widzę że nie szanują klienta.