forumnju z rachunkiemofertaKiedy rozpocząć przenoszenie numeru?

Kiedy rozpocząć przenoszenie numeru?

 

Kiedy rozpocząć przenoszenie numeru? (2019-04-25 07:44)

Dzień dobry,
Moja umowa u obecnego operatora kończy się 30 czerwca. Kiedy najlepiej rozpocząć procedurę przenoszenia numeru do nju? Mogę wypełnić formularz już teraz, czy czekać do jakiegoś konkretnego okresu czasu typu 30 dni wcześniej?

~wh1sky

 

Kiedy rozpocząć przenoszenie numeru? (2019-04-25 11:15)

Hej :)  A to numer przenoszony z Orange czy z innej sieci?  Jeżeli z innej to możesz już teraz złożyć zamówienie, wybierając tryb przeniesienia na koniec umowy promocyjnej z dotychczasowym operatorem. Jeżeli wybierzesz ofertę nju podstawowy, to do czasu przeniesienia, jeżeli nie będziesz korzystać z numeru tymczasowego, nie poniesiesz żadnych kosztów. Pozdrawiam :)

 

Kiedy rozpocząć przenoszenie numeru? (2019-04-29 19:49)

Dzień dobry,


Mam następne pytanie. Kiedy muszę złożyć dyspozycję na przeniesienie Orange na abonamencie do Nju na abonament, umowa w Orange kończy się 08.09.2019. Okres rozliczeniowy zaczyna się 19 dnia każdego miesiąca.


Dziękuje za odpowiedź.


Pozdrawiam,
Sviatoslav

~sviatoslav

 

Kiedy rozpocząć przenoszenie numeru? (2019-04-29 21:28)

Dobry wieczór :) W ostatnim okresie rozliczeniowym obowiązywania umowy, czyli spokojnie po 19.08 można składać zamówienie. Wówczas numer powinien zostać przeniesiony do nju w dniu 19.09.2019. Pozdrawiam :)

 

Kiedy rozpocząć przenoszenie numeru? (2019-05-08 13:30)

to jest odpowiedź na post:

Dobry wieczór :) W ostatnim okresie rozliczeniowym obowiązywania umowy, czyli spokojnie po 19.08 można składać zamówienie. Wówczas numer powinien zostać przeniesiony do nju w dniu 19.09.2019. Pozdrawiam :)




Niestety ale to chyba tak nie działa. Moja umowa zakończyła się w Orange 19 dni temu, próbowałem złożyć zamówienie miesiąc temu, nie udało się. Próbowałem wczoraj - otrzymałem na stronie dokładnie taki sam komunikat...Wygląda na to że przechodząc (tylko z Orange?) trzeba złożyć zamówienie po ostatnim okresie rozliczeniowym obowiązywania umowy (czyli po 19). Nie ma opcji złożenia zamówienia teraz i wejścia umowy w życie z dniem rozliczenia....

~jaa

 

Kiedy rozpocząć przenoszenie numeru? (2019-05-09 21:08)

Hej :) Działa na 100 procent, tak mówi regulamin , ale to nie tylko teoria - sama kilka razy wprowadzałam zamówienie i nigdy nie było problemu.  Skontaktuj się z infolinią sklepu internetowego (690300400), sprawdzą co jest przyczyną braku możliwości wprowadzenia zamówienia - być może umowa jednak nie wygasła albo jakiś błąd techniczny? Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 21:09 w dniu 2019-05-09]
 

Kiedy rozpocząć przenoszenie numeru? (2019-05-17 14:48)

to jest odpowiedź na post:

Hej :) Działa na 100 procent, tak mówi regulamin , ale to nie tylko teoria - sama kilka razy wprowadzałam zamówienie i nigdy nie było problemu.  Skontaktuj się z infolinią sklepu internetowego (690300400), sprawdzą co jest przyczyną braku możliwości wprowadzenia zamówienia - być może umowa jednak nie wygasła albo jakiś błąd techniczny? Pozdrawiam :)


<span >Hej! Z infolinią już rozmawiałem po pierwszym nieudanym złożeniu zamówienia. Po sprawdzeniu okazało się że jest za szybko (umowa jeszcze nie wygasła, brakowało kilku dni, można było jedynie zamienić numery - tzn. mój poszedłby na dodatkowy, otrzymałbym tymczasowy nr itd, a drugi numer który jest na kartę byłby głównym). Żeby przenieść nr z Orange z abo musi zakończyć się umowa oraz kolejny okres rozliczeniowy, dlatego próbując kolejny raz po zakończeniu umowy sytuacja jest taka sama. Nie można, wbrew temu co Pani pisze, złożyć zamówienia szybciej - system tego nie przyjmie...a infolinia? podobno tak, chociaż nie dane było mi sprawdzić, gdyż osoba z nju z którą rozmawiałem umówiła się na konkretny dzień i godzinę kilka dni po zakończeniu umowy ale nie zadzwoniła. Za dwa dni, miesiąc po zakończeniu umowy oraz w pierwszy dzień kolejnego okresu rozliczeniowego spróbuję ponownie, jeśli nie spróbuje czy chcą mnie w Plushu...

~jaa

 

Kiedy rozpocząć przenoszenie numeru? (2019-05-20 18:19)

Cześć :) Infolinia ma takie same pola manewru jak Klient :) Przed zakończeniem umowy w ostatnim okresie jej obowiązywania składałam zamówienie i tak jak pisałam skutecznie, przykro mi że u Pana jakiś problem występuje, mam nadzieję, że uda się go rozwiązać. Pozdrawiam :)

odpowiedź

Kiedy rozpocząć przenoszenie numeru? | pilotka (09.05.2019, 21:08)

Hej :) Działa na 100 procent, tak mówi regulamin , ale to nie tylko teoria - sama kilka razy wprowadzałam zamówienie i nigdy nie było problemu.  Skontaktuj się z infolinią sklepu internetowego (690300400), sprawdzą co jest przyczyną braku możliwości wprowadzenia zamówienia - być może umowa jednak nie wygasła albo jakiś błąd techniczny? Pozdrawiam :)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

67 gości i 1 zalogowanych użytkowników