forumnju z rachunkiemusługibrak faktury za uslugi przez email

brak faktury za uslugi przez email

 

brak faktury za uslugi przez email (2019-04-10 14:07)

nie dostalem faktury za kwiecien . email zdefiniowany , do tej pory do 8 dnia miesiąca dostawałem emailem

 

brak faktury za uslugi przez email (2019-04-10 14:23)

I jak my - inni uzytkownicy Nju - mamy Ci pomóc? Z takimi problemami zgłaszaj się do Biura Obsługi Klienta, a nie na forum użytkowników.
Sprawdź, czy faktura nie trafiła przypadkiem do folderu SPAM i czy Twoja poczta działa poprawnie. No i zweryfikuj swój adres na Twoim koncie, może cos zmieniałeś.

Rachunek możesz również wydrukować po zalogowaniu na twoje konto

[edytowane przez jacp11 o 14:41 w dniu 2019-04-10]

odpowiedź

brak faktury za uslugi przez email | jacp11 (10.04.2019, 14:23)

I jak my - inni uzytkownicy Nju - mamy Ci pomóc? Z takimi problemami zgłaszaj się do Biura Obsługi Klienta, a nie na forum użytkowników.
Sprawdź, czy faktura nie trafiła przypadkiem do folderu SPAM i czy Twoja poczta działa poprawnie. No i zweryfikuj swój adres na Twoim koncie, może cos zmieniałeś.

Rachunek możesz również wydrukować po zalogowaniu na twoje konto
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

35 gości i 0 zalogowanych użytkowników