forumnju z rachunkiemusługiZnikające gigabajty

Znikające gigabajty

 

Znikające gigabajty (2019-03-22 11:48)

Dzisiaj wstałem rano z smsem od nju, że mam już 0 internetu. Wczoraj wieczorem sprawdzałem na stronie i miałem 5,5 GB dostępnego jeszcze internetu.  Przez noc na pewno nie zużyłem. Dodam, że za 3 dni kończy się okres rozliczeniowy.
Sprawdzam też programami ile wykorzystuje netu i wychodzi, że wykorzystuje mniej netu przeważnie o jakieś 20%.
Więc pytanie czy nju oszukuje na internecie?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2019-03-22 18:11)

Cześć. Dane na koncie odświeżają się do 24 godzin i trzeba zakończyć wszystkie sesje internetowe, by były aktualne. Sprawdź na liście połączeń zarejestrowane sesje internetowe. Jeżeli masz wątpliwości co do rozliczenia transmisji danych, wyślij przez formularz kontaktowy zgłoszenie do działu technicznego, który sprawdzi zasadność wykorzystania pakietu. Pozdrawiam :)

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-10-01 18:35)

Potwierdzam nju mobile oszukuje na pakiecie danych. U mnie przypadek taki: skonczył mi sie pakiet, wiec wlaczaylem usluge 9Gb za 9 zl dodatkwy pakiet akurat ściągałem coś na playstation, miałem 14 gb ściągnięte (a do ściągniecia było 19 gb) wiec kupiłem nowy pakiet 9gb za 9 zł, ściągneło mi do 17 gb i dostałem informacje, że pakiet danych sie skończył, a w tym czasie jedynie chwile miałem włączony telefon komórkowy. Czyli z 9gb wykorzystalem może 4b.. Nie pierwszy raz zauważyłem, że dane maleja w dziwnie szybkim tempie. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~tomek

 

Znikające gigabajty (2020-10-11 15:57)

to jest odpowiedź na post:

Dzisiaj wstałem rano z smsem od nju, że mam już 0 internetu. Wczoraj wieczorem sprawdzałem na stronie i miałem 5,5 GB dostępnego jeszcze internetu.  Przez noc na pewno nie zużyłem. Dodam, że za 3 dni kończy się okres rozliczeniowy.
Sprawdzam też programami ile wykorzystuje netu i wychodzi, że wykorzystuje mniej netu przeważnie o jakieś 20%.
Więc pytanie czy nju oszukuje na internecie?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-10-11 16:01)

to jest odpowiedź na post:

Dzisiaj wstałem rano z smsem od nju, że mam już 0 internetu. Wczoraj wieczorem sprawdzałem na stronie i miałem 5,5 GB dostępnego jeszcze internetu.  Przez noc na pewno nie zużyłem. Dodam, że za 3 dni kończy się okres rozliczeniowy.
Sprawdzam też programami ile wykorzystuje netu i wychodzi, że wykorzystuje mniej netu przeważnie o jakieś 20%.
Więc pytanie czy nju oszukuje na internecie?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-10-11 16:03)

Zmien dostawcę usług z  NJU na np. Klucz mobile

[edytowane przez stasek o 16:04 w dniu 2020-10-11]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-11-08 17:34)

Kradną w CHOOY. Tak "mniej-więcej" od września 2020 się to dzieje. Mam od kilku miesięcy już łączną pulę 90GB, wcześniej miałem 75GB. I mi wystarczało (na fonie i na routerze) nawet to 75GB (z reguły maks. wykorzystane było około 60GB na miesiąc). Teraz już po dwóch tygodniach w nowym okresie rozliczeniowym (i przy łącznej puli 90GB!) przychodzą SMS-y, że zostało mniej niż 20GB. Ręce opadają. Czas na innego dostawcę łączności. 

[edytowane przez tmx o 17:35 w dniu 2020-11-08]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-11-09 14:31)

<font><font><font><font><font ><font >and happened to me as well, after two days, I "used" 95 GB, usually used 60 out of the 100GB available, had to buy 9GB packages extra to be able to work from home and stay away from the office.</font></font></font></font></font></font>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-11-09 14:31)

<font><font><font><font><font><font><font ><font >and happened to me as well, after two days, I "used" 95 GB, usually used 60 out of the 100GB available, had to buy 9GB packages extra to be able to work from home and stay away from the office.</font></font></font></font></font></font></font></font>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-11-16 08:28)

Mam dokładnie ten sam problem. Do niedawna wystarczało danych z dostępnej puli.
Teraz pula zwiększyła się do 90 GB (2 lata u tego operatora) i starcza raptem na 3 tygodnie.
Nie jestem w stanie udowodnić złego naliczania transferu, ale jak widzę inni też mają odczucie bycia oszukiwanym.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Znikające gigabajty | stanley99 (26.10.2021, 08:51)


@keraj: również należę do tych, którym na dzień dobry na początku cyklu "znika" kilkaset MB. Przynajmniej od kilku miesięcy, odkąd troszkę baczniej obserwuję konto.
Przykładowo kilka godzin po rozpoczęciu obecnego cyklu wg mojej komórki miałem zużycie około 85MB (co było wartoscią sensowną, przez około godzinę słuchalem radia internetowego w terenie), natomiast na koncie w nju miałem już "nabite"... ponad 1GB.
Pisałeś w którymś wcześniejszym poście, że te wszystkie duże rozbieżności to wina urządzeń użytkowników.  Co ciekawe, na drugi dzień cyklu zużycie wskazywane na koncie dostawcy... spadło. To też wina urządzeń/softu użytkownika? Jakby co mogę udostępnić screeny.
Przy czym żeby było jasne: nie zamierzam o to wszystko kruszyć kopii. Na razie nie doświadczyłem jakichś drastycznych rozbieżności, np. wg. moich urządzeń 20GB, a wg nju 30 czy 40. No może raz zauważyłem na koniec cyklu różnicę około 3GB. Zresztą w moim przypadku problem praktycznie nie istnieje: odkąd od kilku lat jestem abonentem nju nigdy nie przekroczyłem swojego limitu (teraz 30GB). A jeśli faktycznie od jutra wejdą zmiany zapowiadane tutaj:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-uslugi/orange-wiecej-gigabajtow-w-nju-mobile

kwestia dla mnie zupełnie zniknie. Aczkolwiek apetyt wzrasta w miarę jedzenia ;-)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

51 gości i 0 zalogowanych użytkowników