forumnju z rachunkiemusługiZnikające gigabajty

Znikające gigabajty

 

Znikające gigabajty (2019-03-22 11:48)

Dzisiaj wstałem rano z smsem od nju, że mam już 0 internetu. Wczoraj wieczorem sprawdzałem na stronie i miałem 5,5 GB dostępnego jeszcze internetu.  Przez noc na pewno nie zużyłem. Dodam, że za 3 dni kończy się okres rozliczeniowy.
Sprawdzam też programami ile wykorzystuje netu i wychodzi, że wykorzystuje mniej netu przeważnie o jakieś 20%.
Więc pytanie czy nju oszukuje na internecie?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2019-03-22 18:11)

Cześć. Dane na koncie odświeżają się do 24 godzin i trzeba zakończyć wszystkie sesje internetowe, by były aktualne. Sprawdź na liście połączeń zarejestrowane sesje internetowe. Jeżeli masz wątpliwości co do rozliczenia transmisji danych, wyślij przez formularz kontaktowy zgłoszenie do działu technicznego, który sprawdzi zasadność wykorzystania pakietu. Pozdrawiam :)

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-10-01 18:35)

Potwierdzam nju mobile oszukuje na pakiecie danych. U mnie przypadek taki: skonczył mi sie pakiet, wiec wlaczaylem usluge 9Gb za 9 zl dodatkwy pakiet akurat ściągałem coś na playstation, miałem 14 gb ściągnięte (a do ściągniecia było 19 gb) wiec kupiłem nowy pakiet 9gb za 9 zł, ściągneło mi do 17 gb i dostałem informacje, że pakiet danych sie skończył, a w tym czasie jedynie chwile miałem włączony telefon komórkowy. Czyli z 9gb wykorzystalem może 4b.. Nie pierwszy raz zauważyłem, że dane maleja w dziwnie szybkim tempie. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~tomek

 

Znikające gigabajty (2020-10-11 15:57)

to jest odpowiedź na post:

Dzisiaj wstałem rano z smsem od nju, że mam już 0 internetu. Wczoraj wieczorem sprawdzałem na stronie i miałem 5,5 GB dostępnego jeszcze internetu.  Przez noc na pewno nie zużyłem. Dodam, że za 3 dni kończy się okres rozliczeniowy.
Sprawdzam też programami ile wykorzystuje netu i wychodzi, że wykorzystuje mniej netu przeważnie o jakieś 20%.
Więc pytanie czy nju oszukuje na internecie?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-10-11 16:01)

to jest odpowiedź na post:

Dzisiaj wstałem rano z smsem od nju, że mam już 0 internetu. Wczoraj wieczorem sprawdzałem na stronie i miałem 5,5 GB dostępnego jeszcze internetu.  Przez noc na pewno nie zużyłem. Dodam, że za 3 dni kończy się okres rozliczeniowy.
Sprawdzam też programami ile wykorzystuje netu i wychodzi, że wykorzystuje mniej netu przeważnie o jakieś 20%.
Więc pytanie czy nju oszukuje na internecie?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-10-11 16:03)

Zmien dostawcę usług z  NJU na np. Klucz mobile

[edytowane przez stasek o 16:04 w dniu 2020-10-11]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-11-08 17:34)

Kradną w CHOOY. Tak "mniej-więcej" od września 2020 się to dzieje. Mam od kilku miesięcy już łączną pulę 90GB, wcześniej miałem 75GB. I mi wystarczało (na fonie i na routerze) nawet to 75GB (z reguły maks. wykorzystane było około 60GB na miesiąc). Teraz już po dwóch tygodniach w nowym okresie rozliczeniowym (i przy łącznej puli 90GB!) przychodzą SMS-y, że zostało mniej niż 20GB. Ręce opadają. Czas na innego dostawcę łączności. 

[edytowane przez tmx o 17:35 w dniu 2020-11-08]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-11-09 14:31)

<font><font><font><font><font ><font >and happened to me as well, after two days, I "used" 95 GB, usually used 60 out of the 100GB available, had to buy 9GB packages extra to be able to work from home and stay away from the office.</font></font></font></font></font></font>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-11-09 14:31)

<font><font><font><font><font><font><font ><font >and happened to me as well, after two days, I "used" 95 GB, usually used 60 out of the 100GB available, had to buy 9GB packages extra to be able to work from home and stay away from the office.</font></font></font></font></font></font></font></font>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Znikające gigabajty (2020-11-16 08:28)

Mam dokładnie ten sam problem. Do niedawna wystarczało danych z dostępnej puli.
Teraz pula zwiększyła się do 90 GB (2 lata u tego operatora) i starcza raptem na 3 tygodnie.
Nie jestem w stanie udowodnić złego naliczania transferu, ale jak widzę inni też mają odczucie bycia oszukiwanym.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Znikające gigabajty | stanley99 (21.08.2021, 08:15)


Informacyjnie, obserwacji ciąg dalszy.
Wczoraj około 21:00, drugi dzień cyklu rozliczeniowego.
Telefon 1: 1,20GB. Telefon 2: 23,73MB.
Zużycie wg Nju: 1,93GB (!!!), opłata: 4,62zł


Dziś rano około 7:30, trzeci dzień cyklu:
Zużycie danych komórkowych mierzone przez telefony bez zmian, oba od wczoraj w zasięgu domowego wifi.
Zużycie wg Nju: 1,1GB, opłata: 29zł.


Zatem jak widać około dwóch dni zajęło systemowi Nju, aby zaczął w miarę sensownie wskazywać ilość danych (zobaczymy jak będzie dalej...), oraz wreszcie prawidłowo obliczył opłatę. Dla przypomnienia: 1MB w Nju wciąż kosztuje 0,19zł, specjalnie sprawdziłem. Czyli kwota 29zł, mojego podstawowego abonamentu, powinna być naliczona już po zużyciu około 153MB, już w pierwszym dniu cyklu, kiedy to już około 14:00 miałem przeszło 200MB.
Druga sprawa, już parę razy zgłaszana w tym wątku przez użytkowników. Potwierdzam - jak widać na początku cyklu faktycznie ze wskazaniami zużycia dzieją się cuda wianki, najpierw coś-tam "bierze z kosmosu" i zawyża, potem obniża... Kiedyś tego nie było. Aczkolwiek jeśli na koniec okresu rozliczeniowego wskazania systemu będą  sensowne i w miarę zgodne z tym co pokazuje mój sprzęt to... nie będę przecież reklamował ;)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

103 gości i 0 zalogowanych użytkowników