Witam
U mnie dział techniczny zalecił (jednak...) wymianę karty, co zgodnie z sugestią infolinii uczyniłem w salonie Orange i od 3 dni wszystko już śmiga po staremu. Jedyną różnicą jest, że dostałem kartę z logo Orange i telefon teraz pokazuje tę sieć zamiast Nju. Lecz dla mnie nie ma to żadnego znaczenia ;-)
Przypomnę i podkreślę, że karta nie miała żadnych uszkodzeń mechanicznych oraz była "widziana" przez telefon(y), działał PIN. Działała również aplikacja WiFi Calling (przez Wifi mogłem normalnie wykonywać/odbierać połaczenia ze swojego numeru), czyli telefon nie dość, że "widział" kartę, to jeszcze "stwierdzał", że jest to karta Nju/Orange.
Ogólnie cała operacja przebiegła w miarę szybko i bezproblemowo: w niedzielę pod wieczór zgłosiłem usterkę przez formularz kontaktowy (i napisałem post na forum), w poniedziałek rano dla pewności zadzwoniłem na infolinię (żeby podnieść "priorytet" zgłoszenia ;-), a we środę po południu wymieniłem kartę w salonie.
Pewne zastrzeżenia mam tylko do, że tak napiszę: tempa przepływu informacji i powiadamiania klienta. Przykładowo: oficjalnego maila, że karta kwalifikuje się do wymiany dostałem dopiero we czwartek, czyli gdy nowa już od doby siedziała w moim telefonie... Dobrze, że wcześniej zaczuwałem i już we wtorek pod wieczór zauważyłem na koncie Nju w necie, że zgłoszenie jest już zamknięte. Zadzwoniłem wtedy jeszcze raz na infolinię z pytaniem co się dzieje i dowiedziałem się, że karta jest do wymiany, (było już dosyć późno, dlatego wymieniłem w salonie następnego dnia). Gdybym biernie czekał na oficjalną odpowiedź, operacja wymiany by się przesunęła przynajmniej o dzień-dwa. Dodam informacyjnie, że infolinia proponowała przesłanie nowej karty kurierem, ale to trwałoby od 3 do 6 dni. Skoro jednak była możliwość wymiany od ręki w salonie Orange, i akurat miałem takowy w pobliżu, oczywiście skorzystałem z tej opcji.
Podsumowując nieco: @mmat: nie wiem o co chodzi u Ciebie, nie wiem też o co chodziło u mnie. Jednak jeśli karta nie loguje się do sieci także po sprawdzeniu w innym telefonie(ach), nie zwlekaj i reklamuj jak najprędzej.
[edytowane przez stanley99 o 18:49 w dniu 2019-02-23]