Obsługa klienta

 

Obsługa klienta (2019-02-17 20:06)

Ostatnio składałem reklamację drogą telefoniczną na jakość internetu (prędkość rzędu 0.5 Mbps). Opisałem dokładnie problem, przedstawiłem wyniki testów z różnymi urządzeniami (4 sztuki) oraz z różnymi kartami sim (play i cyfrowy polsat). Na wszystkich urządzeniach wyniki były podobne natomiast prędkości u innych operatorów były znacznie wyższe (ok 7 Mbps). Na co nju po 2 dniach udzieliło mi odpowiedzi, że nie widzą nieprawidłowości i mam spróbować z innym urządzeniem. Co za absurdalna obsługa klienta! Czy oni w ogóle słuchali co mówię kiedy składałem reklamację? A może tak Wy spróbujecie z inną infrastrukturą bo nawet w centrum miasta maksimum jakie udało mi się uzyskać to 3Mbps. Nie polecam. <span data-darkreader-inline-color="">Testy wykonywałem na stronie fast.com.

~heti

 

Obsługa klienta (2019-06-18 02:00)

Da radę doładować konto w nju mobile doladowaniem do T mobile. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~forti25

 

Obsługa klienta (2019-07-01 19:07)

Ile kosztuje połączenie z BOA? 

~luk

 

Obsługa klienta (2019-07-01 21:15)

Cześć :)  Zgodnie z cennikiem 0.19 zł za minutę połączenia, maksymalnie 5 zł za całość połączenia. Bezpłatnie można wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Pozdrawiam :)

odpowiedź

Obsługa klienta | pilotka (01.07.2019, 21:15)

Cześć :)  Zgodnie z cennikiem 0.19 zł za minutę połączenia, maksymalnie 5 zł za całość połączenia. Bezpłatnie można wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Pozdrawiam :)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

88 gości i 0 zalogowanych użytkowników