forumnju na kartęusługinju internet - naliczanie

nju internet - naliczanie

 

nju internet - naliczanie (2018-11-24 08:49)

Dzień dobry,
Mam uslugę internet w nju w ramach którego posiadam do dyspozycji 120Gb internetu. Ostatnio bardzo mnie zaciekawilo tempo wykorzystania tego limitu. Skrajna sytuacja ze wczoraj. Po odnowieniu sie limitu (rozpoczęciu nowego cyklu rozliczeniowego) juz na drugi dzień poziom wykorzystania limitu na internet wyniosl okolo 100Gb. Bardzo ciekawa historia. Z internetu korzystaja 4 urządzenia domowe. Dodam tylko że posiadam rowniez internet z orange na karte z limitem okolo 10gb, którego nie jestem w stanie wykorzystać a korzystam z niego gdy mnie nie ma w domu (sumarycznie tyle samo korzystam z internetu nju i orange). Na pierwszy rzut oka coś jest tu wyraźnie nie tak... Czy wy rowniez macie podobny problem?

~marcin

 

nju internet - naliczanie (2018-11-24 19:11)

Cześć, a rozłączyłeś sesje internetowe na wszystkich urządzeniach, by uzyskać informację o rzeczywistym zużyciu danych?



System na kilka lub kilkanaście godzin alokuje rezerwacje środków na poszczególne kontrakty, które potencjalnie mogą skorzystać z pakietu. Jeśli jakiś kontrakt skorzysta z zarezerwowanych środków, wtedy wykorzystane dane nie wrócą do przegródek, natomiast jeśli po okresie rezerwacji kontrakt nie wykorzysta środków to wracają do przegródki i będą widoczne  w serwisie nju mobile. Obecnie nju wyświetla saldo pakietu wraz z rezerwacjami, czyli jeśli środki są zarezerwowane to pokazuje je jako niedostępne. Jeżeli chciałbyś uzyskać wiarygodną informację powinieneś na wszystkich numerach zakończyć sesję, odczekać kilkanaście minut i wtedy będziesz miał stan pakietu, czyli do przegródki wrócą środki, które zostały zarezerwowane, ale nie wykorzystane.

 

nju internet - naliczanie (2018-12-06 13:50)

Dzień dobry,
mam internet na kartę , doładowałam kwotą 30 zł, która starczyła na 15 min (!), w tym czasie weszłam na stronę banku i gazety. Tak, zdecydowanie mam problem  wiarą, że nie jestem oszukiwana

 

nju internet - naliczanie (2018-12-07 12:53)

Dzień dobry. Czas korzystania nie ma znaczenia, wszystko zależy od tego ile danych zostało pobranych. Sprawdzisz to na liście połączeń po zologowaniu na koncie nju mobile. 30 zł to niecałe 158 MB, stąd nie opłaca się korzystać z transmisji danych bez pakietu. Porównywalnie za 9 zł masz pakiet 9 GB ważny przez 31 dni.

[edytowane przez pilotka o 12:57 w dniu 2018-12-07]
 

nju internet - naliczanie (2018-12-12 08:30)

Mam 90 GB. Dziś jest 12 grudzień i nie mam już prawie 4OGb. Korzystają z tego pakietu 3 urządzenia. Obawiam się że nie starczy mi do końca okresu rozliczeniowego.mimo że od 2 tygodni ograniczyłam swobodne korzystanie z internetu.  Przez kilka lat z 90 GB zostawało mi 30 - 40 GB na koniec miesiąca przy swobodnym kirzystaniu. Reklamowałam ten stan 2 razy twierdzą że wszystko jest ok.  Według mnie nie jest ok skoro ucieka mi tak dużo internetu przy kontrolawanym korzystaniu

~hala

 

nju internet - naliczanie (2018-12-13 09:47)

Rozłącz sesje na wszystkich urządzeniach i sprawdź rzeczywiste zużycie danych. Na rachunku szczegółowym za poprzedni okres możesz  sprawdzić, który to z numerów pobiera najwięcej danych i poszczególne sesje internetowe. Spójrz również na ten wątek: https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,142300026,title,nju-internetowy-40gb-zzera-dane,watek

odpowiedź

nju internet - naliczanie | pilotka (13.12.2018, 09:47)

Rozłącz sesje na wszystkich urządzeniach i sprawdź rzeczywiste zużycie danych. Na rachunku szczegółowym za poprzedni okres możesz  sprawdzić, który to z numerów pobiera najwięcej danych i poszczególne sesje internetowe. Spójrz również na ten wątek: https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,142300026,title,nju-internetowy-40gb-zzera-dane,watek

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

101 gości i 0 zalogowanych użytkowników