forumnju z rachunkiemusługiZnikający transfer danych

Znikający transfer danych

 

Znikający transfer danych (2018-11-11 13:51)

Zauważyłem że coś za szybko znika mi transfer  danych.  Mam usługę "Im dłużej tym lepiej"  w abonamencie i obecnie transfer 100GB.  Wcześniej mialem 30GB w innej sieci i do NJU przeszedłem ze względu na cenę i tą właśnie usłuęg. 
Jednak tam 30GB wystarczało mi zazwyczaj w miesiącu na normalne użytkowanie typu FB, kilka filmów YT i normalne przeglądanie, oczywiście jeśli "poszalałem" to szybko traciłem 30GB, ale wiedziałem dlaczego. 
teraz w NJU przy normalnym użytkowaniu od 05.11  (6 dni) zjadło mi 35GB przy normalnym użytkowaniu, wręcz "pilnowaniu się"  (w tym raz pobrałem plik 1,9GB)
Uważam że ewidentnie jest tu coś nie tak ze strony NJU, uprzedzę osoby piszące typowe komentarze typu: wirusy, komp, itp
Żadnych wirusów nie mam, do kompa siadam zazwyczaj na trochę wieczorem, router zabezpieczony itp.
Sprawdzałem z ciekawości przez ostatnie dwa dni jedną rzecz, wieczorem sprawdzałem stan transferu , po czym od razu wyłączałem router, pierwszego ranka pokazało zjedzone 200MB, drugiego 300MB. Nie wiem ile pokazało by po np 24h, postaram się sprawdzić.
Póki co jestem niezadowolony z usługi, wychodzi na to że często udostępniam net z telefonu bo tam jakoś wolniej ubywa.

 

Znikający transfer danych (2018-11-12 09:25)

Zajrzyj do tego wątku: https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,142300026,title,nju-internetowy-40gb-zzera-dane,watek


 

Znikający transfer danych (2018-11-14 21:31)

Czytałem ten wątek, wiem teraz że nie tylko u mnie się tak dzieje. 
Jutro zadzwonię do NJU, jeśli to zignorują to goodbay NJU...

odpowiedź

Znikający transfer danych | gość1541940714661 (11.11.2018, 13:51)

Zauważyłem że coś za szybko znika mi transfer  danych.  Mam usługę "Im dłużej tym lepiej"  w abonamencie i obecnie transfer 100GB.  Wcześniej mialem 30GB w innej sieci i do NJU przeszedłem ze względu na cenę i tą właśnie usłuęg. 
Jednak tam 30GB wystarczało mi zazwyczaj w miesiącu na normalne użytkowanie typu FB, kilka filmów YT i normalne przeglądanie, oczywiście jeśli "poszalałem" to szybko traciłem 30GB, ale wiedziałem dlaczego. 
teraz w NJU przy normalnym użytkowaniu od 05.11  (6 dni) zjadło mi 35GB przy normalnym użytkowaniu, wręcz "pilnowaniu się"  (w tym raz pobrałem plik 1,9GB)
Uważam że ewidentnie jest tu coś nie tak ze strony NJU, uprzedzę osoby piszące typowe komentarze typu: wirusy, komp, itp
Żadnych wirusów nie mam, do kompa siadam zazwyczaj na trochę wieczorem, router zabezpieczony itp.
Sprawdzałem z ciekawości przez ostatnie dwa dni jedną rzecz, wieczorem sprawdzałem stan transferu , po czym od razu wyłączałem router, pierwszego ranka pokazało zjedzone 200MB, drugiego 300MB. Nie wiem ile pokazało by po np 24h, postaram się sprawdzić.
Póki co jestem niezadowolony z usługi, wychodzi na to że często udostępniam net z telefonu bo tam jakoś wolniej ubywa.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

32 gości i 0 zalogowanych użytkowników