1) Okres rozliczeniowy systemowo przydziela nju i zazwyczaj jest to kolejny okres po podpisaniu umowy, ale czasowo mogą być blokowane okresy, jeżeli zbyt wielu Klientów jest przypisanych do jednego okresu i wtedy otrzymasz kolejny. Okres rozliczeniowy sprawdzisz na fakturze, dzień jej wystawienia to pierwszy dzień okresu rozliczeniowego. Możesz go zmienić, co może się wiązać z wystawieniem na pełną kwotę dwóch faktur w krótkim okresie czasu.
2) Każdy dzień po terminie płatności jest podstawą do zablokowania usługi. Przelew pocztowy jest realizowany troszkę dłużej, ale w praktyce rzadko operatorzy blokują dwa dni po terminie płatności. Możesz też wnioskować o prolongatę terminu płatności.
3) Niczego nie musisz robić, jeżeli wydasz 29 zł na internet otrzymasz pakiet 40 GB na początek, w pierwszym niepełnym okresie otrzymasz proporcjonalną ilość danych i opłata też będzie naliczona proporcjonalnie.
4) Tak, możesz zapłacić więcej, a kwota nadpłaty pokryje kolejną fakturę.
[edytowane przez pilotka o 11:15 w dniu 2018-10-15]