Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Wysłany SMS o treści 99992 na numer 3333 skutkuje jedynie otrzymaniem odpowiedzi SMS że : "przepraszamy, twoje zamówienie nie może zostać zrealizowane" . Czy komuś też coś podobnego się przydarzyło i jak sobie poradził z tym. Albo gdzie można sięgnąć po więcej informacji. Jak by ktoś chciał mnie odsyłać do regulaminu, czy podstrony operatora tej usługi to nie polecam. Zapoznałem się z nimi i nic tam nie znalazłem.
Do scalenia z wątkiem https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,1200001,title,darmowe-halo-granie-,watek
Ja bym proponował by odpowiadał mi ktoś kto chociaż zadał sobie trochę trudu z przeczytaniem mojego postu i tego o co pytam i proszę. Bo nie ma w nim wiele wspólnego z postem z którym sugeruje się by je scalić. No pomijając jeden fakt, że dotyczą tej samej usługi. To może zapytam inaczej. Czy ktoś wie czy nju ma EBOA bym mógł się z nimi skontaktować w tej sprawie.
Możesz wysłać zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na koncie nju mobile.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
28 gości i 0 zalogowanych użytkowników