Zła opinia

 

Zła opinia (2018-08-10 10:08)

Używam njuMobile już 4 rok. Zawsze byłem zadowolony ze świadczonych usług przez operatora. OD pewnego czasu zaczęły się jednak problemy z naliczaniem opłat za FV. Ciągle jest coś błędnie naliczane, nie dostaję powiadomień o kończących się pakietach. Reklamacje nic nie dają. Obsługa reklamacyjna jest nastawiona tak, że tylko pozytywnie rozpatrzą wszystko w stronę operatora. Pierwszy raz się spotykam z tak bezsensownym podejściem do klienta. 

~sebaaa

 

Zła opinia (2018-08-10 17:07)


<span >Jakby było błędnie naliczone, to reklamacja byłaby uznana, widocznie nie ma podstaw by ją uznać. Pakiety nawet jak się kończą, to nie ma opłat, chyba że ktoś wyłączy lejek albo korzysta z transmisji danych w roamingu, ale przychodzą wtedy SMS-y,  zresztą można założyć blokadę, by uniknąć dodatkowych opłat. Wszystkie informacje są w regulaminach i na stronie.

[edytowane przez pilotka o 18:04 w dniu 2018-08-10]
 

Zła opinia (2018-08-14 11:55)

Ja tak nie uważam. Zresztą tak jak pisałem takiego sms'a nie dostałem. 
Zakładanie że wszystko jest ok w stosunku do operatora też jest niewłaściwe.
Swojej opinii nie zmienię, trzymajcie się z dala od tej sieci!!!

~sebaaa

 

Zła opinia (2019-04-12 01:14)

to jest odpowiedź na post:


Jakby było błędnie naliczone, to reklamacja byłaby uznana, widocznie nie ma podstaw by ją uznać. Pakiety nawet jak się kończą, to nie ma opłat, chyba że ktoś wyłączy lejek albo korzysta z transmisji danych w roamingu, ale przychodzą wtedy SMS-y,  zresztą można założyć blokadę, by uniknąć dodatkowych opłat. Wszystkie informacje są w regulaminach i na stronie.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1555024478174

odpowiedź

Zła opinia | ~sebaaa (10.08.2018, 10:08)

Używam njuMobile już 4 rok. Zawsze byłem zadowolony ze świadczonych usług przez operatora. OD pewnego czasu zaczęły się jednak problemy z naliczaniem opłat za FV. Ciągle jest coś błędnie naliczane, nie dostaję powiadomień o kończących się pakietach. Reklamacje nic nie dają. Obsługa reklamacyjna jest nastawiona tak, że tylko pozytywnie rozpatrzą wszystko w stronę operatora. Pierwszy raz się spotykam z tak bezsensownym podejściem do klienta. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

43 gości i 0 zalogowanych użytkowników