Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
<div>Cześć,</div><div>Mam numer w Heyah (T-mobile) na kartę bez abonamentu, złożyłem wniosek o przeniesienie numeru i wybrałem kontrakt za 29PLN. Przesyłka przyszła, z numerem tymczasowym, ale kilka dni temu na stary nr dostałem SMS z infomracją, że mój obecny operator wstrzymał proces przeniesienia numeru wskazując błędny typ oferty dla numeru. Poproszono mnie jeszcze o sprawdzenie czy korzystam z oferty na kartę czy abonamentu i skontaktowanie się via email z njumobile. W wiadomości nie został podany adres email na jaki mam napisać, na stronie w zakładce kontakt również nie ma podanego żadnego emaila.</div><div></div><div>Prosze o informację, na jaki adres mam napisać wiadomość.</div><div>Dzięki!</div>
Wyślij maila na: przechodzedo@njumobile.pl<span segoe="" ui","sans-serif";="" mso-fareast-font-family:calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;color:black;="" mso-ansi-language:pl;mso-fareast-language:en-us;mso-bidi-language:ar-sa"="">
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
23 gości i 0 zalogowanych użytkowników