forumnju z rachunkiemusługiBłędne naliczanie opłaty roaming

Błędne naliczanie opłaty roaming

 

Błędne naliczanie opłaty roaming (2018-07-27 11:15)

Witam, obecnie przebywam w Maroku i mam problem odnośnie transmisji danych. Przez cały wyjazd mam wyłączoną transmisję danych oraz roaming, na to wskazuje też licznik przesyłanych danych który wskazuję od 4 dni 0kB. Jednak dostałem SMSa że mam naliczone 190zl opłaty za transmisję danych. Sprawdziłem to i faktycznie co kilka godzin pojawia się pobranie ok 50kB (wg. Zestawienia na koncie moje nju mobile). Ale jak to jest możliwe skoro wszystko na telefonie jest wyłączone i nie ma również tam śladu pobrania... 

~andrzejkaczmarek

 

Błędne naliczanie opłaty roaming (2018-07-27 17:59)

To jest błąd systemowy związany z LTE. Przy wyłączonej transmisji danych pobiera paczki po 50 kB, trzeba oprócz wyłączenia transmisji przelogować tryb pracy sieci z 2G/3G/LTE na 2G/3G. Złóż reklamację do BOK przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na koncie nju mobile. Reklamacja powinna być uznana.


A i włącz blokadę transmisji danych w roamingu przez konto nju mobile, żeby nie zablokowali Ci usług.

[edytowane przez pilotka o 18:26 w dniu 2018-07-27]

odpowiedź

Błędne naliczanie opłaty roaming | pilotka (27.07.2018, 17:59)

To jest błąd systemowy związany z LTE. Przy wyłączonej transmisji danych pobiera paczki po 50 kB, trzeba oprócz wyłączenia transmisji przelogować tryb pracy sieci z 2G/3G/LTE na 2G/3G. Złóż reklamację do BOK przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na koncie nju mobile. Reklamacja powinna być uznana.


A i włącz blokadę transmisji danych w roamingu przez konto nju mobile, żeby nie zablokowali Ci usług.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

92 gości i 0 zalogowanych użytkowników