forumnju na kartęofertaNie wiecej niz 29 zl na karte

Nie wiecej niz 29 zl na karte

 

Nie wiecej niz 29 zl na karte (2018-07-30 10:02)

Jestem nowym uzytkownikiem. Upewnilem sie ze usulga jest wlaczona. Doaldowalem za 30zl.
I po 3 dniach okazalo sie ze nie mam srodkow juz na koncie i nie mkge dzwonic. Zalogowalem sie przez aplikacje a tam pokazuje ze tylko 98 groszy uzylem na ta usluge. Co trzeba zrobic by ta usluge w takim razie spelnic?

~shayel

 

Nie wiecej niz 29 zl na karte (2018-07-30 18:05)

doladowac jeszcze rad I allay reklamacje. pieces reklamacje odrzuca jak niezasadna, wiec trzeba będzie złożyć reklamację jeszcze raz. jak trafisz na łaskawie to ja uzna, jak nie to będziesz musiał rozpocząć spór konsumencki lub odpuścić. generalnie włączają pakiet po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego dlatego przy przenoszeniu numeru trzeba po jego aktywacji napisać prośbę aby okres rozliczeniowy rozpoczynał się jak najbliżej po dacie przeniesienia numeru. przetestowalem to 3 razy, raz napisałem prośbę o zmianę okresu i zadziałało bez problemu. raz zakładałem reklamację i uznali ja za drugim razem, a przy trzecim przeniesieniu zacząłem używać po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego, tzn. używałem, ale na jakieś groszowe kwoty.

~mentor

 

Nie wiecej niz 29 zl na karte (2018-07-30 23:43)

to jest odpowiedź na post:

Jestem nowym uzytkownikiem. Upewnilem sie ze usulga jest wlaczona. Doaldowalem za 30zl.
I po 3 dniach okazalo sie ze nie mam srodkow juz na koncie i nie mkge dzwonic. Zalogowalem sie przez aplikacje a tam pokazuje ze tylko 98 groszy uzylem na ta usluge. Co trzeba zrobic by ta usluge w takim razie spelnic?




Kiedy dokładnie włączyłeś usługę i kiedy doładowałeś konto? Pamiętaj, że nie wszystkie usługi są wliczane do limitu 29 zł, np. połączenia czy SMS-y międzynarodowe czy SMS-y specjalne, infolinie, SMSy na stacjonarne.

[edytowane przez pilotka o 23:44 w dniu 2018-07-30]

odpowiedź

Nie wiecej niz 29 zl na karte | ~mentor (30.07.2018, 18:05)

doladowac jeszcze rad I allay reklamacje. pieces reklamacje odrzuca jak niezasadna, wiec trzeba będzie złożyć reklamację jeszcze raz. jak trafisz na łaskawie to ja uzna, jak nie to będziesz musiał rozpocząć spór konsumencki lub odpuścić. generalnie włączają pakiet po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego dlatego przy przenoszeniu numeru trzeba po jego aktywacji napisać prośbę aby okres rozliczeniowy rozpoczynał się jak najbliżej po dacie przeniesienia numeru. przetestowalem to 3 razy, raz napisałem prośbę o zmianę okresu i zadziałało bez problemu. raz zakładałem reklamację i uznali ja za drugim razem, a przy trzecim przeniesieniu zacząłem używać po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego, tzn. używałem, ale na jakieś groszowe kwoty.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

39 gości i 0 zalogowanych użytkowników