to jest odpowiedź na post:
Witam wczoraj aktywowałem nju internetowy
i aktywowalem im dluzej tym lepiej
lecz chyba dopiero od nowego miesiaca mi włacza
problem jest taki,ze mam tragicznie wolny internet to chyba ten lejek 1mb.nie da sie prawie nic z tym robic
transfer mam 13,3gb do 5 maja
czy od nowego okresu rozliczeniowego bede mial lepszy internet? bo jak nie to nie widzę sensu tu siedzieć
Usługa
"Im dłużej, tym lepiej" jest aktywowana do 24 godzin. A dopiero po 6
pełnych okresach rozliczeniowych powiększy dwukrotnie pakiet
internetowy, ale nie w tym rzecz. Jeżeli nie wykorzystałeś tych danych,
przyznanych proporcjonalnie (możesz sprawdzić ile pozostało danych
bezpłatnym SMS-em o treści ILE pod numer 80250, wcześniej rozłącz
bieżącą sesję), i nie jesteś w lejku, to zgłoś sprawę do działu
technicznego przez formularz kontaktowy. Prędkość przesyłania danych
jest wypadkową wielu czynników, zależy m.in. od zasięgu, urządzenia, z
jakiego korzystasz, odległości od nadajnika, obciążenia stacji bazowych
etc., Podaj lokalizację, ale dokładnie wraz z podaniem kodu pocztowego i
ulicy, numeru mieszkania, datę i godzinę wolnej transmisji danych
(przykład z ostatnich 24 godzin). Zmień też tryb sieci na tylko 3 G i sprawdź
czy zaszła jakaś poprawa.