forumnju z rachunkiemusługilejek na poczatku dzialania

lejek na poczatku dzialania

 

lejek na poczatku dzialania (2018-04-27 12:08)

Witam wczoraj aktywowałem nju internetowy
i aktywowalem im dluzej tym lepiej
lecz chyba dopiero od nowego miesiaca mi włacza
problem jest taki,ze mam tragicznie wolny internet to chyba ten lejek 1mb.nie da sie prawie nic z tym robic
transfer mam 13,3gb do 5 maja
czy od nowego okresu rozliczeniowego bede mial lepszy internet? bo jak nie to nie widzę sensu tu siedzieć 

 

lejek na poczatku dzialania (2018-04-28 06:03)

1Mb/s czy 1 MB/s?
Jak to sprawdzasz?
I gdzie mieszkasz - spróbuj przy innych przekaźnikach

 

lejek na poczatku dzialania (2018-04-28 19:33)

mieszkam w centrum wrocławia
a tak,ze nie przekroczylo nigdy predkosci 100kb na s
internet chodzi super wolno,nawet ogladanie filmow na yt na 360p to porazka

~imgr

 

lejek na poczatku dzialania (2018-04-28 20:02)

to jest odpowiedź na post:

Witam wczoraj aktywowałem nju internetowy
i aktywowalem im dluzej tym lepiej
lecz chyba dopiero od nowego miesiaca mi włacza
problem jest taki,ze mam tragicznie wolny internet to chyba ten lejek 1mb.nie da sie prawie nic z tym robic
transfer mam 13,3gb do 5 maja
czy od nowego okresu rozliczeniowego bede mial lepszy internet? bo jak nie to nie widzę sensu tu siedzieć 



Usługa "Im dłużej, tym lepiej" jest aktywowana do 24 godzin. A dopiero po 6 pełnych okresach rozliczeniowych powiększy dwukrotnie pakiet internetowy, ale nie w tym rzecz. Jeżeli nie wykorzystałeś tych danych, przyznanych proporcjonalnie (możesz sprawdzić ile pozostało danych bezpłatnym SMS-em o treści ILE pod numer 80250, wcześniej rozłącz bieżącą sesję),  i nie jesteś w lejku, to zgłoś sprawę do działu technicznego przez formularz kontaktowy. Prędkość przesyłania danych jest wypadkową wielu czynników, zależy m.in. od zasięgu, urządzenia, z jakiego korzystasz, odległości od nadajnika, obciążenia stacji bazowych etc., Podaj lokalizację, ale dokładnie wraz z podaniem kodu pocztowego i ulicy, numeru mieszkania, datę i godzinę wolnej transmisji danych (przykład z ostatnich 24 godzin). Zmień też tryb sieci na tylko 3 G i sprawdź czy zaszła jakaś poprawa.

 

lejek na poczatku dzialania (2018-04-29 13:08)

uzywam modemu nie telefonu,nie moge tam zmienic tylko na 3g
sprawdzam ile zostalo danych na stronie i zostalo 12gb
ale predkosc jest bardzo wolna
a podobno ma byc na pełnej predkosci z im dluzej tym lepiej ale tego nie zauwazylem
nie wiem też jaka to jest w nju maksymalna predkosc mam nadzieje,ze nie 1 mb 

~imgr

 

lejek na poczatku dzialania (2018-04-29 20:06)

niestety sprawdzalem,z maksymalnym sygnalem,wszedzie to samo 
ten sam gówniany lejek predkosci 1mb/s maks
czytam ze ludzie maja predkosci nawet 40mb/s to dlaczego ja mam takie gówno
jeśli to się nie zmieni po nowym miesiacu to złoże wypowiedzenie bo przy takim czymś nie da się funkcjonowac 

 

lejek na poczatku dzialania (2018-04-30 07:05)

to jest odpowiedź na post:

uzywam modemu nie telefonu,nie moge tam zmienic tylko na 3g
sprawdzam ile zostalo danych na stronie i zostalo 12gb
ale predkosc jest bardzo wolna
a podobno ma byc na pełnej predkosci z im dluzej tym lepiej ale tego nie zauwazylem
nie wiem też jaka to jest w nju maksymalna predkosc mam nadzieje,ze nie 1 mb 




Usługa Im dłużej tym, lepiej nie wpływa na prędkość, a na wielkość pakietu. Tak jak pisałam, przez formularz kontaktowy wyślij zgłoszenie techniczne. Technicy sprawdzą, co się dzieje, może przez błąd masz założony lejek? Koniecznie podaj dokładną lokalizację.

[edytowane przez pilotka o 07:06 w dniu 2018-04-30]
 

lejek na poczatku dzialania (2018-04-30 09:43)

ale pisało,że z tym pakietem bedzie internet chodzil na pelnej predkosci
sprawdzałem speed testem
jest predkosc 65 kb na s 
wysłałem zgloszenie 

~imgr

 

lejek na poczatku dzialania (2018-04-30 17:55)

Daj znać, jaką dostałeś odpowiedź.

odpowiedź

lejek na poczatku dzialania | pilotka (28.04.2018, 20:02)



Usługa "Im dłużej, tym lepiej" jest aktywowana do 24 godzin. A dopiero po 6 pełnych okresach rozliczeniowych powiększy dwukrotnie pakiet internetowy, ale nie w tym rzecz. Jeżeli nie wykorzystałeś tych danych, przyznanych proporcjonalnie (możesz sprawdzić ile pozostało danych bezpłatnym SMS-em o treści ILE pod numer 80250, wcześniej rozłącz bieżącą sesję),  i nie jesteś w lejku, to zgłoś sprawę do działu technicznego przez formularz kontaktowy. Prędkość przesyłania danych jest wypadkową wielu czynników, zależy m.in. od zasięgu, urządzenia, z jakiego korzystasz, odległości od nadajnika, obciążenia stacji bazowych etc., Podaj lokalizację, ale dokładnie wraz z podaniem kodu pocztowego i ulicy, numeru mieszkania, datę i godzinę wolnej transmisji danych (przykład z ostatnich 24 godzin). Zmień też tryb sieci na tylko 3 G i sprawdź czy zaszła jakaś poprawa.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

57 gości i 0 zalogowanych użytkowników