Dotychczas korzystałem z pakietu Miesio 19, mój okres rozliczeniowy rozpoczynał się 12 dnia każdego miesiąca.1 kwietnia miałem już darmowe rozmowy na komórki , gdyż wcześniej wykorzystałem 19 złotych. Dnia 01.04.2018 postanowiłem zmienić pakiet na Rozmowy za nie więcej niż 19 zł. Zrobiłem to przez konto internetowe. Równocześnie doładowałem swoje konto główne kwotą 5 ZŁOTYCH. Kwota ta ZNIKNĘŁA w tajemniczych okolicznościach. Po wykonaniu kilku połączeń na telefony komórkowe okazało się, że moje konto wynosi ZERO ZŁOTYCH i nie mogę wykonywać połączeń wychodzących. Czy tak ma wyglądać zmiana pakietu w sieci Nju ? Czy to jest niedopatrzenie, pomyłka czy świadome działanie ? Ja w każdym razie czuję się oszukany (oskubany). Z niecierpliwością oczekuję odpowiedzi na moje wątpliwości obserwując jednocześnie rynek sieci komórkowych w celu ewentualnej zmiany operatora.