forumnju z rachunkiemofertaZłe dane w umowie

Złe dane w umowie

 

Złe dane w umowie (2023-01-04 06:47)

Kontakt z BOK, ew nowy wniosek (tym razem poprawny).
To drugie pewnie będzie szybsze

 

Złe dane w umowie (2023-01-04 15:14)

to jest odpowiedź na post:

We wniosku o przeniesienie numeru błędnie podane zostały dane właściciela konta w nju zamiast właściciela numeru. Obecny operator nie wyraził zgody na przeniesienie numeru ze względu na niezgodność danych. W jaki sposób wyprostować tą sytuację?

Hej :) Jeśli właścicielem numeru jest inna osoba, niż ta która posiada numer w nju (rozumiem, że chodzi o numer dodatkowy, a główny jest już w nju), to trzeba najpierw przerejestrować numer u obecnego operatora na dane właściciela w nju, a po przerejestrowaniu numeru ponowić wniosek wysyłając maila na przechodzedo@njumobile.pl. Wówczas dane będą się zgadzały i operator odda numer. Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 15:21 w dniu 2023-01-04]

odpowiedź

Złe dane w umowie | pilotka (04.01.2023, 15:14)

Hej :) Jeśli właścicielem numeru jest inna osoba, niż ta która posiada numer w nju (rozumiem, że chodzi o numer dodatkowy, a główny jest już w nju), to trzeba najpierw przerejestrować numer u obecnego operatora na dane właściciela w nju, a po przerejestrowaniu numeru ponowić wniosek wysyłając maila na przechodzedo@njumobile.pl. Wówczas dane będą się zgadzały i operator odda numer. Pozdrawiam :)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

248 gości i 0 zalogowanych użytkowników