forumnju z rachunkiemusługiNowy cykl rozliczeniowy - brak internetu

Nowy cykl rozliczeniowy - brak internetu

 

Nowy cykl rozliczeniowy - brak internetu (2017-12-08 11:51)

W poprzednim cyklu rozliczeniowym wykorzystałam limit internetu na swoim i dodatkowym numerze. Przez kilka dni internetu nie było, ale to oczywiste. Po rozpoczęciu nowego cyklu rozliczeniowego z nowej puli internetu można się połączyć tylko z numeru dodatkowego, telefon z numerem głównym nie ma internetu. Konfiguracja dobra ( ściągany 2 razy MMS konfiguracyjny). Jaka może być tego przyczyna?

odpowiedź

Nowy cykl rozliczeniowy - brak internetu | mahalkata (08.12.2017, 11:51)

W poprzednim cyklu rozliczeniowym wykorzystałam limit internetu na swoim i dodatkowym numerze. Przez kilka dni internetu nie było, ale to oczywiste. Po rozpoczęciu nowego cyklu rozliczeniowego z nowej puli internetu można się połączyć tylko z numeru dodatkowego, telefon z numerem głównym nie ma internetu. Konfiguracja dobra ( ściągany 2 razy MMS konfiguracyjny). Jaka może być tego przyczyna?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

49 gości i 0 zalogowanych użytkowników