forumstrona www, moje kontomoje kontoBlokadaPołączeń wychodzących

BlokadaPołączeń wychodzących

 

BlokadaPołączeń wychodzących (2017-12-22 15:04)

Witam. Miałam nieopłacone 2 zaległe faktury w rezultacie dziś zablokowali mi połączenia wychodzące. Wysłałam przelew na całe zadłuzenie wczoraj wieczorem, ale widzę na swoim koncie internetowym, że jeszcze nie odnotowano wpłaty. Czy w tym wypadku jest szansa lub nawet gwarancja na to, ze jeszcze dziś zaksięgują wpłatę i odblokują mi automatycznie połączenia ? Pozdrawiam

 

BlokadaPołączeń wychodzących (2017-12-22 20:58)

Wpłata jest księgowana do trzech dni roboczych. ale możesz zadzwonić do BOK z innego numeru i potwierdzić, że dokonałaś wpłaty, a zdejmą Ci blokadę. Możesz też wysłać potwierdzenie dokonania wpłaty przez formularz po zalogowaniu na koncie Mój Orange.

~marta

odpowiedź

BlokadaPołączeń wychodzących | ewelinka2794 (22.12.2017, 15:04)

Witam. Miałam nieopłacone 2 zaległe faktury w rezultacie dziś zablokowali mi połączenia wychodzące. Wysłałam przelew na całe zadłuzenie wczoraj wieczorem, ale widzę na swoim koncie internetowym, że jeszcze nie odnotowano wpłaty. Czy w tym wypadku jest szansa lub nawet gwarancja na to, ze jeszcze dziś zaksięgują wpłatę i odblokują mi automatycznie połączenia ? Pozdrawiam
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

104 gości i 1 zalogowanych użytkowników