forumnju z rachunkiemofertabrak LTE pod koniec okresu rozliczeniowego

brak LTE pod koniec okresu rozliczeniowego

 

brak LTE pod koniec okresu rozliczeniowego (2017-10-30 12:26)

Czy ktoś zauważył że pod koniec własnego okresu rozliczeniowego jest problem z transferem danych ? A mianowicie w tym samym miejscu co zawsze mam zasięg LTE robi się tylko H lub H+ . A wykorzystane mam tylko jedną trzecią pakietu internetowego. Natomiast od następnego dnia na nowym okresie już LTE jest. Jestem już w NJU ponad 2 lata i widzę niezrozumiałe praktyki. Nieładnie ze strony nju.

~gość1509362802415

 

brak LTE pod koniec okresu rozliczeniowego (2017-10-30 23:40)

Ja tez jestem juz dlugo w nju i nie mam takiego problemu

 

brak LTE pod koniec okresu rozliczeniowego (2017-12-06 13:45)

Nie spotkałem się z takim problemem.
Od początku do końca pełny LTE (nawet do 130mbps)

~s_ca

 

brak LTE pod koniec okresu rozliczeniowego (2018-01-08 22:15)

U mnie wystepuje bardzo podobna sytuacja

~shadar

 

brak LTE pod koniec okresu rozliczeniowego (2018-01-08 22:29)

 he,he a miałem już sie do nich przenosić..... dzięki za ostrzeżenie

~xmen

 

brak LTE pod koniec okresu rozliczeniowego (2018-01-17 23:22)

JESTEM NIEMAL ŻE od samego początku w NJU i powiem Ci że to najlepsza sieć, obecnie mam na karcie-abonament 120GB i wszystko za darmo w ramach abonamentu za jakieś 50 parę zł. A Ty pewnie liczysz tylko na wypasiony telefon co będziesz go spłacał przez 2-3 lata bulił 100 parę z netem 10GB. POWODZENIA :)  a co zawiechy pod koniec też to zauważyłem, no cóż nic w życiu nie jest idealne po za krowią kupą.......

 

brak LTE pod koniec okresu rozliczeniowego (2019-04-17 03:31)

Mam tak samo. Zostało mi 12Gb do wykorzystania 2 dni i BRAK INTERNETU. LTE jakby niedostępne, w 3G jest zasięg, ale nie ma internetu.

~lkk

 

brak LTE pod koniec okresu rozliczeniowego (2019-04-17 03:46)

Poczytałem więcej na ten temat i jeżeli okaże się że nju kręci wałki, to tak łatwo nie odpuszczę. W końcu tracę możliwość wykorzystania 12Gb internetu (już od ponad 3 godzin próbuję). Zawsze wykorzystywałem resztę ZAOSZCZĘDZONEGO internetu pod koniec okresu rozliczeniowego na aktualizowanie chmury i kopie zapasowe. Lepiej żeby były to tylko chwilowe prace na ich antenie. Internet innej sieci działa prawidłowo.

~lkk

odpowiedź

brak LTE pod koniec okresu rozliczeniowego | ~lkk (17.04.2019, 03:46)

Poczytałem więcej na ten temat i jeżeli okaże się że nju kręci wałki, to tak łatwo nie odpuszczę. W końcu tracę możliwość wykorzystania 12Gb internetu (już od ponad 3 godzin próbuję). Zawsze wykorzystywałem resztę ZAOSZCZĘDZONEGO internetu pod koniec okresu rozliczeniowego na aktualizowanie chmury i kopie zapasowe. Lepiej żeby były to tylko chwilowe prace na ich antenie. Internet innej sieci działa prawidłowo.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

39 gości i 0 zalogowanych użytkowników