witam.
Otrzymuje informacje na email :
"dzień dobry,
oto Twoja e-faktura za usługi nju mobile:
jeżeli kwota do zapłaty jest inna niż się spodziewałeś, wyjaśnienie znajdziesz w <a href="http://www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci,rachunek" target="_blank" >artykule na nju mobile.
szczegóły znajdziesz na stronie nju mobile po zalogowaniu się na swoim koncie. dziękujemy za terminowe dokonywanie płatności.
e-fakturę - wygodnie i zawsze w terminie - opłacisz, korzystając z <a href="http://www.nju.pl/obsluga/faktury-i-platnosci,polecenie-zaplaty-w-njumobile" target="_blank" >polecenia zapłaty lub <a href="http://www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci,platnosc-online-w-nju-mobile" target="_blank" >płatności on-line, do której link masz na e-fakturze.
dziękujemy,
nju mobile"
Klikając na płatność on-line nie przesyła mnie do strony płatności tylko do strony informującej
"<span >płatność on-line w nju mobile"
<font color="#185d68" face="OpenSans-Bold, Helvetica, Arial, sans-serif">Jak moge dokonać płatność on-line abym nie musiał spedzać nad tą czynnością godziny? Pozdrawiam </font>