forumnju na kartęusługiBrak dezaktywacji POczty Głosowej poprzez wpisanie kodu

Brak dezaktywacji POczty Głosowej poprzez wpisanie kodu

 

Brak dezaktywacji POczty Głosowej poprzez wpisanie kodu (2017-08-29 19:38)

Przedwczoraj wpisałem kod dezaktywujący Pocztę Głosową i oczywiście zatwierdziłem. Otzrymałem potwierdzenie o realizacji. Dziś sprawdziłem i Poczta nadal działa. Przed momentem wszedłem na swoje konto i w Usługach Poczta widniała jako "aktywna". Wyłączyłem ją z poziomu konta. Może teraz zadziała. Ale dlaczego nie zdezaktywowała się po wpisaniu kodu?Kolejny przekręt,aby nabijać kabzę? Czy tylko znany i "wieczny"błąd? Nie rozumiem tego. Jeśli błąd, to trzeba naprawić. Taka jest zasada. Dlaczego Orange(czytaj nju) tego nie poprawił do tej pory?

 

Brak dezaktywacji POczty Głosowej poprzez wpisanie kodu (2017-08-30 11:48)

Ja zawsze wyłączam pocztę przez panel www i działa to bez zastrzeżeń.
Z kodów nie korzystałem, więc nie wiem jak to działa.
Obecnie w dobie wszechobecnych ofert z tzw. "nolimit" lub tanich połączeń za grosze z sekundowym naliczaniem to Twoja teza o przekręcie w celu nabijaniu kabzy z powodu "utrudnienia" przy wyłączeniu poczty głosowej brzmi raczej śmiesznie i niepoważnie.

odpowiedź

Brak dezaktywacji POczty Głosowej poprzez wpisanie kodu | nju_klient (30.08.2017, 11:48)

Ja zawsze wyłączam pocztę przez panel www i działa to bez zastrzeżeń.
Z kodów nie korzystałem, więc nie wiem jak to działa.
Obecnie w dobie wszechobecnych ofert z tzw. "nolimit" lub tanich połączeń za grosze z sekundowym naliczaniem to Twoja teza o przekręcie w celu nabijaniu kabzy z powodu "utrudnienia" przy wyłączeniu poczty głosowej brzmi raczej śmiesznie i niepoważnie.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

124 gości i 0 zalogowanych użytkowników