forumnju z rachunkiemusługiZmiana usługi - problem

Zmiana usługi - problem

 

Zmiana usługi - problem (2017-08-14 09:10)

Chciałem ostatnio zmienić swoją usługę za 39 pln (jeden na wszystko) na tę za 29 pln (wszystko-nie więcej), natomiast po wyłączeniu pierwszej z nich nie mogę odpalić tej drugiej - wyświetla mi błąd, że numer telefonu jest nieprawidłowy. Wychodzi na to, że po zakończeniu okresu rozliczeniowego nie będę miał włączonej żadnej usługi. Próbowałem się dodzwonić na infolinię od tygodnia, ale cały czas wszyscy konsultanci nju (ilu ich jest, 2?) są magicznie zajęci. Może tu mi ktoś odpisze i pomoże z tym problemem?

 

Zmiana usługi - problem (2017-08-14 10:22)

Jeśli używałeś kodów sms  to nic dziwnego, najpierw musisz wyłączyć jedną, potem włączyć drugą. Trzeba było to zrobić przez konto abonenckie.

~wiem

 

Zmiana usługi - problem (2017-08-15 11:06)

Wejdź w formularz kontaktowy. Napisz że chcesz zmienić usługę tą za 39zł na tą za 29zł wsio nie więcej. Zmienią ci spokojnie.

odpowiedź

Zmiana usługi - problem | ~wiem (14.08.2017, 10:22)

Jeśli używałeś kodów sms  to nic dziwnego, najpierw musisz wyłączyć jedną, potem włączyć drugą. Trzeba było to zrobić przez konto abonenckie.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

13 gości i 0 zalogowanych użytkowników