Witam.
Po zakupie nowego telefonu potrzebna jest mi karta nano-sim (aktualnie mam micro-sim).
Na stronie nju mobile znalazłem informacje o możliwości wymiany karty sim za pomocą startera i takowy zakupiłem. Myślałem, że będzie to prosta i szybka operacja bez oczekiwania na kuriera. I tu się pomyliłem, bo zaczęły się schody.
Wysłałem sms pod numer 80512 o treści kodu PUK. Dostałem sms zwrotny, że "kod PUK jest poprawny i abym skopiował swoje dane aby ich nie utracić". W instrukcji na stronie nju mobile piszę, że sms'em dostanę dalsze instrukcje, których nie dostałem
Wczoraj dzwoniłem na infolinie, wpierw powiedziano, mi, że czekać 3 godziny, bo tyle trwa wymiana.
Dziś po południu dzwoniłem drugi raz i powiedziano mi, że czekać 24 godziny, bo do takiego czasu trwa wymiana.
Po upływie 24 godzin wykonałem kolejny telefon. Tym razem powiedziano mi, że jeśli dostałem informacje o przyjęciu mojego kodu PUK powinienem wysłać sms zwrotny z numerem i kodem PUK nowego startera. Tak też uczyniłem i dalej nic.
Teraz nie wiem co robić dalej aby dokończyć "prostą" wymianę karty SIM.
Oczywiście każde moje połączenie na infolinie jest płatne.
Pozdrawiam serdecznie.