forumnju z rachunkiemusługiWymiana SIM poprzez starter

Wymiana SIM poprzez starter

 

Wymiana SIM poprzez starter (2017-06-22 19:05)


Witam.
Po zakupie nowego telefonu potrzebna jest mi karta nano-sim (aktualnie mam micro-sim).
Na stronie nju mobile znalazłem informacje o możliwości wymiany karty sim za pomocą startera i takowy zakupiłem. Myślałem, że będzie to prosta i szybka operacja bez oczekiwania na kuriera. I tu się pomyliłem, bo zaczęły się schody.
Wysłałem sms pod numer 80512 o treści kodu PUK. Dostałem sms zwrotny, że "kod PUK jest poprawny i abym skopiował swoje dane aby ich nie utracić". W instrukcji na stronie nju mobile piszę, że sms'em dostanę dalsze instrukcje, których nie dostałem
Wczoraj dzwoniłem na infolinie, wpierw powiedziano, mi, że czekać 3 godziny, bo tyle trwa wymiana.
Dziś po południu dzwoniłem drugi raz i powiedziano mi, że czekać 24 godziny, bo do takiego czasu trwa wymiana. 
Po upływie 24 godzin wykonałem kolejny telefon. Tym razem powiedziano mi, że jeśli dostałem informacje o przyjęciu mojego kodu PUK powinienem wysłać sms zwrotny z numerem i kodem PUK nowego startera. Tak też uczyniłem i dalej nic.
Teraz nie wiem co robić dalej aby dokończyć "prostą" wymianę karty SIM.


Oczywiście każde moje połączenie na infolinie jest płatne.

Pozdrawiam serdecznie.

 

Wymiana SIM poprzez starter (2017-06-23 19:48)


<span >Witam.
<span >Udało się. Wczoraj wysłałem ponownie SMS z kodem PUK. Otrzymałem odpowiedź tak jak za pierwszym razem, żeby skopiować dane itd. Wysłałem SMS pod ten sam numer z nr telefonu i kodem PUK nowego startera. Nie minęły 2 godziny i zgubił się zasięg w telefonie, włożyłem nowa kartę i działa ??
<span >Dopiero na nowej karcie SIM dostałem  SMS z instrukcją o wymianie SIM więc coś do końca nie działa w systemie, ale instrukcja z nju mobile też wprowadza w błąd:
<span >"Poczekaj na SMS-y z dalszymi instrukcjami - gdy zostaniesz o to poproszony, podaj numer telefonu i kod PUK z kupionego startera - dane oddziel spacją (np. 510100100 12345678)"

~damian

odpowiedź

Wymiana SIM poprzez starter | ~damian (23.06.2017, 19:48)


<span >Witam.
<span >Udało się. Wczoraj wysłałem ponownie SMS z kodem PUK. Otrzymałem odpowiedź tak jak za pierwszym razem, żeby skopiować dane itd. Wysłałem SMS pod ten sam numer z nr telefonu i kodem PUK nowego startera. Nie minęły 2 godziny i zgubił się zasięg w telefonie, włożyłem nowa kartę i działa ??
<span >Dopiero na nowej karcie SIM dostałem  SMS z instrukcją o wymianie SIM więc coś do końca nie działa w systemie, ale instrukcja z nju mobile też wprowadza w błąd:
<span >"Poczekaj na SMS-y z dalszymi instrukcjami - gdy zostaniesz o to poproszony, podaj numer telefonu i kod PUK z kupionego startera - dane oddziel spacją (np. 510100100 12345678)"
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

58 gości i 0 zalogowanych użytkowników