forumnju z rachunkiemusługiBrak danych dotyczących wykorzystania internetu mobilnego

Brak danych dotyczących wykorzystania internetu mobilnego

 

Brak danych dotyczących wykorzystania internetu mobilnego (2017-06-16 11:29)

Witam, w aplikacji jak i na stronie nie pokazuje się pasek wykorzystania internetu, tylko rozmowy I sms. To znaczy że nie obowiązuje już 19zl/3/6/9gb w zależności od stażu? W do komórkowych za 29zl jest informacja o internecie, ale nie potrzebuję  tak dużo. 


https://m.imgur.com/SmiOwqc

 

Brak danych dotyczących wykorzystania internetu mobilnego (2017-06-16 12:11)

Mam dokładnie to samo. Od kilku dnie nie pokazuje mi się pasek wykorzystanego transferu...

 

Brak danych dotyczących wykorzystania internetu mobilnego (2017-06-20 10:59)

Jeżeli wystarczy Ci 9gb/mc to możesz aktywować pakiet za 9zł, wychodzi taniej. 

odpowiedź

Brak danych dotyczących wykorzystania internetu mobilnego | gloomyjack (16.06.2017, 12:11)

Mam dokładnie to samo. Od kilku dnie nie pokazuje mi się pasek wykorzystanego transferu...
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

66 gości i 0 zalogowanych użytkowników