forumstrona www, moje kontostronazakładka moje konto - stan konta

zakładka moje konto - stan konta

 

zakładka moje konto - stan konta (2017-06-17 17:48)

Nie wyświetla się ilość zużytych GB gdzieś od tygodnia wcześniej nie było z tym problemu.?.?

 

zakładka moje konto - stan konta (2017-12-07 08:02)

to jest odpowiedź na post:

Nie wyświetla się ilość zużytych GB gdzieś od tygodnia wcześniej nie było z tym problemu.?.?



Mi tak samo  - pokazuje że mam do wykorzystania 34GB, a przyszedł mail że zostało 8 GB. w ubiegłym miesiącu zatrzymało się na 15GB a transfer się skończył.

Problem zarówno na www jak i na aplikacji mobilnej (android)

~lelek

 

zakładka moje konto - stan konta (2017-12-20 17:06)

to jest odpowiedź na post:



Mi tak samo  - pokazuje że mam do wykorzystania 34GB, a przyszedł mail że zostało 8 GB. w ubiegłym miesiącu zatrzymało się na 15GB a transfer się skończył.

Problem zarówno na www jak i na aplikacji mobilnej (android)




Dane na koncie nju mobile odświeżają się do 24 godzin. Jeżeli chcesz otrzymać prawidłową informację o zużytych danych, najpierw rozłącz wszystkie aktywne sesje internetowe. Jeżeli mimo to po upływie 24 godzin nadal będziesz miał błędną informację, prześlij przez formularz kontaktowy reklamację.

~marta

odpowiedź

zakładka moje konto - stan konta | ~lelek (07.12.2017, 08:02)



Mi tak samo  - pokazuje że mam do wykorzystania 34GB, a przyszedł mail że zostało 8 GB. w ubiegłym miesiącu zatrzymało się na 15GB a transfer się skończył.

Problem zarówno na www jak i na aplikacji mobilnej (android)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

108 gości i 0 zalogowanych użytkowników