Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
doładowałam konto poprzez stronę njumobile.pl i od półtorej godziny nie mam żadnego potwierdzenia doładowania. Z tel na kartę korzystam od lat i jeszcze nigdy u żadnego operatora nie spotkałam się z takim czasem oczekiwania na doładowanie. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z doładowaniami przez stronę njumobile kartą kredytową?
ja czekam na doładowanie od 12:40. Ok. 14:40 zadzwoniłem do bluemedia - odpowiedzieli, że mają --14 dni -- na realizację ! Odesłali mnie do operatora karty. Zadzwoniłem, tam z kolei blokada przeprowadzona prawidłowo i kwota przekazana do dyspozycji bluemedia. Transakcji nie mogłem już anulować.
Przy płatności kartą kredytową może to być celowe działanie, czyli wstrzymanie się na jakiś czas w celu sprawdzenia, czy karta nie została niedawno skradziona.
Widze ze w tej sieci to jest normalne. Ja tez juz czekam ponad dwie godziny. Tez korzystalem z roznych sieci i tylko tutaj sie to zdarza. Ludzie poprawcie to. w moim przypadku to byly doladowania elektroniczne
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
40 gości i 0 zalogowanych użytkowników