forumnju z rachunkiemusługiBrak możliwości dzwonienia.

Brak możliwości dzwonienia.

 

Brak możliwości dzwonienia. (2017-05-06 12:53)

Witam,
dzisiaj od rana nie mam mozliwości połączenia się z żadnym numerem (jak dzwonie jest sygnał jakby był zajęty). Brak możliwości wysłania smsów jak i brak internetu, mimo pełnego zasięgu jak i prędkosći LTE. Ja sam dostaję wiadomości i można sie do mnie dodzwonić, jakieś pomysły co to może być?
Pozdrawiam

 

Brak możliwości dzwonienia. (2017-05-10 23:13)

Blokada połączeń??


Sprawdz czy zapłaciłeś rachunek, możliwe że o jakieś pare groszy się pomyliłeś i komputer cię zablokował. Zadzwoń do BOK i zapytaj, jeśli to rzeczywiście pare groszy to odblokują Ci połączenia.


Pozdrawiam

~cptcinek

 

Brak możliwości dzwonienia. (2018-05-18 17:48)

Mam to samo. Ale to jest prepaid i mam środki na koncie ważne bezterminowo. Co to może być?

~omee

 

Brak możliwości dzwonienia. (2018-05-18 18:12)

U mnie to samo. Odbieram ale nie moge dzwonic/pisać pakiet ważny jeszcze tydzień..

 

Brak możliwości dzwonienia. (2018-05-18 18:21)

Może jest jakaś awaria? Wyślijcie zgłoszenie do działu technicznego przez formularz kontaktowy dostępny na koncie nju mobile. Warto też zrestartować telefon.

 

Brak możliwości dzwonienia. (2018-05-18 18:27)

Co się dzieje? Do 17 wszystko w porządku było, nagle zablokowana możliwość dzwonienia, wysylania smsów i korzystania z internetu. Srodki na koncie sa. Ktoś zna przyczyne?

 

Brak możliwości dzwonienia. (2018-05-18 18:43)

to jest odpowiedź na post:

Co się dzieje? Do 17 wszystko w porządku było, nagle zablokowana możliwość dzwonienia, wysylania smsów i korzystania z internetu. Srodki na koncie sa. Ktoś zna przyczyne?



Tak, na profilu nju napisali, że są utrudnienia w działaniu usług i że naprawa potrwa do godziny 19.00.

 

Brak możliwości dzwonienia. (2019-05-29 11:53)

Dzień dobry,

Mam to samo (mąż również). Brak jakiegokolwiek sygnału, pustka w słuchawce, nikt nie może się do nas dodzwonić. Sygnał jest na full, internet śmiga, smsy dochodzą. Rachunki opłacone, inne sieci działają. Zadzwoniłabym na infolinię, no ale jak wyżej :P Ktoś coś wie? Nie mogę się dokopać do żadnego komunikatu technicznego.

odpowiedź

Brak możliwości dzwonienia. | pilotka (18.05.2018, 18:21)

Może jest jakaś awaria? Wyślijcie zgłoszenie do działu technicznego przez formularz kontaktowy dostępny na koncie nju mobile. Warto też zrestartować telefon.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

35 gości i 0 zalogowanych użytkowników