forumstrona www, moje kontomoje kontosprawdzanie zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto on line

sprawdzanie zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto on line

 

sprawdzanie zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto on line (2017-04-24 13:27)




nie moge prawdzic zużycia transferu w nju internetowy z rachunkiem w aplikacji lub po zalogowaniu na konto on line od 2 tygodni pokazuje mi ze zuzyłem 10,1 GB a codziennie używam internetu jak można rozwiązać ta sprawne?

 

sprawdzanie zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto on line (2017-04-25 17:42)

najlepiej  kontakt z BOK , sprawdzą i poprawią jak coś jest nie tak

odpowiedź

sprawdzanie zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto on line | gość1493033269636 (24.04.2017, 13:27)




nie moge prawdzic zużycia transferu w nju internetowy z rachunkiem w aplikacji lub po zalogowaniu na konto on line od 2 tygodni pokazuje mi ze zuzyłem 10,1 GB a codziennie używam internetu jak można rozwiązać ta sprawne?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

51 gości i 0 zalogowanych użytkowników