Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Witam,czy można dokonać zmiany zamówienia złożonego za pomocą strony internetowej?Zastanawiam się jak mogę odkręcić błąd dokonany przy składaniu zamówienia on-line
Pozostaje ci jedynie telefon do BOK. Powinno się udać.
Jeśli chodzi o zamówienie online to dzwoń bezpośrednio do sklepu Nju - 690 300 400. BOA pod 690 610 610 i tak każą Ci tam zadzwonić bo nie mają dostępu do zamówień, więc zaoszczędzisz nerwy, czas i pieniądze na połączeniach.
Nie można zmieni. Musi przyjechać kurier i odmawiasz podpisania i wtedy po 72 godzinach jest anulowane lub podpisujesz i dzwonisz na infolinię i tam jeśli się uda, to mogą zmienić ale już umowę a nie zamówienie.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
67 gości i 0 zalogowanych użytkowników